Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Gebruik nu zon 4 jaar en alleen op feestjes. Dus 1 a 2 keer in de maand, in de zomer iets meer en in de winter iets minder. Eigenlijk alleen maar 4-mmc en MDMA. Waar ik vroeger echt uren met anderen kon lullen en dansen, ben ik de laatste tijd veel meer ingetogen. Ik vind het zelfs niet meer zo leuk, maar ik blijf gebruiken omdat je het lang volhoudt. Vroeger kreeg je nog body high etc. Nu ben ik veels te veel in mezelf. Iemand tips hoe dit weer leuker kan worden? Of bouw je gewoon een soort tolerantie op.. of komt het doordat de 4-mmc vroeger veel beter was en nu alleen maar troep.."
"PsyTekz zei: 1 a 2 keer per maand is best veel en zeker met middelen zoals MDMA en 4-mmc. Die verbruiken een groot stuk van de serotonine in je hersenen. Dat is het stofje die jou fantastisch en euforisch laat voelen. Je hebt minimaal 3 weken nodig om die terug aan te vullen en tot 3 maanden om het serotonine systeem volledig te herstellen. Met de korte pauzes die jij neemt gaat de fun er snel af, ga je sneller in een dip belanden en geen euforie meer beleven met deze middelen. De stimulerende werking ga je ook wel nog voelen zodanig dat je wakker blijft maar als je zo verder doet gaat dit ook snel eindigen in sloom worden. Ik raad jou aan om een tijdje, zeg maar een half jaar tot een jaar geen serotonine slurpers meer te gebruiken. Er zijn genoeg andere middelen om het langer uit te houden op een feestje die enkel aan je dopamine of noradreline gaan prutsen en je serotonine huishouding minder belasten. Klik om te vergroten... Bedankt voor de uitleg en not holding back on me. Wat voor middelen raad je aan om het langer vol te houden dan?"