Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goede middag mede forumers en levens genieters, ik heb laatste deze pillen gekregen om te proberen (degene waar ik ze van had is te vertrouwen) foto: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } is iemand bekend met deze? ik kan hier en daar wel wat vinden over driehoeken met een x erop maar dat zijn eigenlijk vooral blauwen en hier en daar een roze. ik laat ze vanmiddag ook testen dus dan laat ik het jullie ook gelijk weten. gr, pietju"
"ben even langs de Novadic geweest (top service) en het zijn idd de x3 pillen. ze zijn tussen de 90 en 100 mg. ook is mij verteld dat het effect van MDMA in xtc pillen een "plafon" heeft. het werkt ongeveer zo; als je je lichaamsgewicht vermenigvuldigt met 1,5 (ik weeg 75 kilo dus 1,5x75=112,5) heb je het MDMA "plafon" gehalte. dus als ik pillen in neem met 112,5mg MDMA zit ik aan mijn "plafon" kom je er boven, dan gaat de trip van MDMA meer richting de Speed, blijf je eronder dan word de trip alleen minder erg. misschien wisten jullie het al, ik wilde het alleen even met jullie delen!"