Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWitte driehoeken (x3, x-files?)

Witte driehoeken (x3, x-files?)

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pietju073Lid
01-01-2024, 00:00
#1
goede middag mede forumers en levens genieters,

ik heb laatste deze pillen gekregen om te proberen (degene waar ik ze van had is te vertrouwen)

foto:



is iemand bekend met deze? ik kan hier en daar wel wat vinden over driehoeken met een x erop maar dat zijn eigenlijk vooral blauwen en hier en daar een roze.

ik laat ze vanmiddag ook testen dus dan laat ik het jullie ook gelijk weten.

gr, pietju
p
pietju073Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ben even langs de Novadic geweest (top service) en het zijn idd de x3 pillen.
ze zijn tussen de 90 en 100 mg.

ook is mij verteld dat het effect van MDMA in xtc pillen een "plafon" heeft.
het werkt ongeveer zo; als je je lichaamsgewicht vermenigvuldigt met 1,5 (ik weeg 75 kilo dus 1,5x75=112,5) heb je het MDMA "plafon" gehalte.
dus als ik pillen in neem met 112,5mg MDMA zit ik aan mijn "plafon" kom je er boven, dan gaat de trip van MDMA meer richting de Speed, blijf je eronder dan word de trip alleen minder erg.

misschien wisten jullie het al, ik wilde het alleen even met jullie delen!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed dat je ze hebt laten testen en altijd goed te lezen :) Maar er zijn er nou eenmaal zoveel volgens mij dat ook al heb je een x3, toch even naar de test zoals jij deed liever veilig dan spijt zeg ik altijd maar.Heb in het verleden zelf wel eens 2 zelfde gehad met andere inhoud bleek na wat tests.
Peace!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies, altijd laten testen.

Over dat plafond kan ik zeggen dat dat iets subtieler ligt. Op een bepaald moment werkt xtc inderdaad niet meer verder bewustzijnsveranderend, maar alleen nog maar oppeppend (en dat oppeppend is wel een soort speedy, maar eigenlijk ook niet zoals je dat dan graag zou willen; het is meer verneukend voor je kaken, ogen, gevoel en uitstraling).
Wanneer dit is hangt af van persoonlijke kenmerken die moeilijk te vatten zijn in vaste uitgangspunten. De richtlijn 1,5 mg per kg lichaamsgewicht zou ik eerder op 2 mg per kg zetten. De dosis is echter niet het enigste wat telt. Tolerantie en persoonlijke verschillen tellen ook mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."