Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik merk wel dat ik de ontdekkende fase ben gebruik het nu 3maanden zo af en toen in het weekend. Ik merkte wel als ik maar een lijntje neem dat ik me het eerste half uurtje 3 kwatier echt lekker voel en daar na een beetje vreemd. En na 2 uur is dat gevoel helemaal weg, dan ben ik gewoon weer nuchter. Dus een lijntje zonder alcohol. En of coke echte kutdrugs is weet ik niet het is ook denk hoe je er mee omgaat,Als je honderden euro aan opmaak omdat je niet zonder kan. Dan snap ik best dat je het een kutdrugs vind. Maar als je gewoon af en toe een lijntje neemt en je voel je er lekker bij waarom niet. Maar dat is ieder voor zich. Groeten piet"
"Ik heb vaak als ik 2 of 3 lijntjes op heb,dat als ik daarna nog een lijntje neem er niet zoveel meer van merk meestal over 2 uur verspreidt. Hebben jullie daar ook last van? groeten piet"
"Het is ook niet zo dat ik heel de nacht veel energie heb en de hele nacht door kan gaan. Meestal heb ik het naar een paar uur wel gehad dan. Maar ik het begin voel ik me altijd lekker dan heb ik echt het weekend gevoel."