Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bij mij is het idd het gevoel van kuutt, dit gaat niet goed, hoelang duurt dit nog (want dat is het ergste, meestal heb je tijdens een bad trip even heldere gedachten waarin je je beseft het mis gaat, en dan zak je weer weg in die bad trip). en je voelt je helemaal afgesloten van de echte werkelijkheid, alsof je daar nooit meer zult komen. maar gelukkig ben ik alleen bad gegaan op salvia en dat duurt maar heel even... moet er niet aan denken dat ik dit gevoel heb op iets dat een aantal uur duurt... het heeft me zelfs een beetje bang gemaakt om nog vaker truffels of iets anders te nemen, ondanks het feit dat ik dat altijd leuk heb gevonden... de gedachten dat het uren zo mis kan gaan is gewoon kut nouja, dat is dus hoe ik een bad trip ervaar en wat eht daarna met me heeft gedaan hallo trouwens, eerste post hier"