Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou het vanaf nu niet verstandiger zijn om helemaal geen drugs meer te gaan gebruiken ? Ik heb ook last van paniekkerige emoties en wantrouwen en sinds ik alleen nog maar af en toe een biertje drink is het langzaam veel minder geworden."
"Een paar pilletjes kan geen kwaad ? Vallen pillen niet bijna onder de zelfde categorie als speed ? Als je het er moeilijk mee krijgt kun je volgens mij het beste jezelf helemaal kapot blowen."