Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan de speed af.

Van de speed af.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pietjebelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar pilletjes kan geen kwaad ? Vallen pillen niet bijna onder de zelfde categorie als speed ? Als je het er moeilijk mee krijgt kun je volgens mij het beste jezelf helemaal kapot blowen.
k
k0isk0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Na mezelf 4-5 maanden lang elke dag kapot hebben gesnoven aan de pep. Ben ik er nu anderhalve week van af.

Ik weet dat 4-5 maanden niet lang is maar het is voor mij genoeg geweest.
Soms wel 4-5 dagen niet kunnen slapen en helemaal naar de klote gaan is het niet meer.

Ik koos vorige week zondag ervoor om er helemaal mee te stoppen, dit verliep niet zonder pijn of moeite. Toch ben ik blij dat ik een positieve insteek heb, ik voel dat mij lichaam meer energie heeft.

Ik blijf niet volledig van de drugs af ook al weet ik dat ik dat misschien wel zou moeten doen, maar soms paar pilletjes of blowtje kan niet zoon kwaad in mijn ogen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede stap, drugs hoort niet bij het dagelijks leven. Zodra je aan een middel gewend raakt wordt het steeds minder leuk... Het moet iets speciaals blijven, dagelijks gebruik is absoluut zonde van het middel.

Hoe voel je je nu? Is de afkick zwaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."