Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessante topic, ik wil graag mijn verhaal met jullie delen! Ik gebruik nu zo'n drie maanden, soms een paar keer per week, soms een paar weken niet. In mijn fase is het echt niet zo dat ik beter functioneer met coke; nee ik functioneer slechter en ben niet meer in staat om me langdurig ergens op te concentreren. Mijn zegening is tevens dat ik regelmatig één of meerdere weken voor mijn werk in het buitenland ben. Dit zijn periodes waarin ik me dus wel van coke moet onthouden. Een tweede zegening is dat ik geen dealers ken en mijn spul daardoor bij escorts moet kopen die dit natuurlijk niet gratis doen. Deze week heb ik een gram met een meisje gebruikt en haar daarbij 3 gram extra voor mij laten kopen. Het idee was dat ik hiermee een klein voorraadje voor de rest van de maand kon aanleggen. Helaas heb ik het de volgende dag allemaal weg gesnoven. Plotseling was mijn coke doosje leeg.... Nu wel nog goed katerig van trouwens! Het voornemen is om in augustus niets meer te gebruiken, en dat gaat me wel lukken zonder leverancier hèhè. Voor die meisjes heb ik nu even geen geld meer over. Mogelijk remt dit mijn weg naar een echte verslaving...."
"Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk, maar zo eenvoudig is dat nog niet ben ik nu achtergekomen. Ik heb nu 5 weken niet gebruikt en dacht dat ik er nu wel los van was, wow heb ik me even vergist.... Ik zit het hele weekend te zoeken. Aan de ene kant wil ik niet zwak zijn en die prestatie van 5 weken niet gebruiken weggooien. Aan de andere kant denk ik; wat probeer ik nu eigenlijk te bewijzen? Mag ik straks ook al geen zin meer in steak of sex hebben? Wat is er zo erg aan af en toe genieten? Het is inderdaad dat ik geen goed contact heb, anders zou ik me nu zo lekker voelen....."
"Hoi BlijeChick, Leuk voor je, maar ik raad je serieus aan om het bij die eerste keer te houden. Anders zit je je hier binnenkort ook af te vragen, waar het precies is misgegaan."