Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Wat! ik hoor nu pas dat Roelof de Wit is overleden Roelof was mijn dokter en heeft veel voor mij gedaan. Vanaf het begin bij het einde bij mij is Roelof in de picture geweest, hij was een zorgzame geleerd en goed man voor mij. Hij kwam altijd met wil je dit proberen gaan we dit proberen en hij maakte een receptje voor je. Ik denk vele met mij dat zij Roelof als een ook zo zien en kennen als een goed dokter, want ik ben nu al weer een heel eind op de goede weg en dat is allemaal gekomen door Roelof en Annemarie. Ik wil zij dan ook hartelijk vreselijk veel bedanken wat zij voor mij gedaan hebben en voor Roelof en zijn familie wil ik begrijpen dat zij zon goed man en dokter verloren hebben maar niet kan. Roelof, bedankt dat je mij hebt willen helpen op jou manier en daar ik veel aan heb gehad! Peter Bremer"