Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Heb gisteren m'n eerste LSD ervaring gehad. Ik heb al vaker paddo's gedaan, oplopend tot 4 porties in m'n eentje. De LSD-trip was super, en ik zag veel overeenkomsten met de paddotrips (maar ook veel verschillen, de heldere visuele "inzichten" waren een een unieke ervaring). Nu overweeg ik om de volgende keer te verhogen naar 200mic. Betekent dit dan ook direct een 2x zo harde trip? Of is de helling minder steil. Denk je dat mijn ervaringen op paddo's hier een rol in spelen? Groeten, phero"
"Bedankt voor de reacties idereen. Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100. Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren. Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging. Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten . Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn. Groeten, phero"