Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neen is niet waar! het prikt ni ik heb da al eens gedaan als ik zware hoofdppijn had. als je een lijn van dafalgan snuift is dat in principe hetzelfde als inslikken. ik spreek uit ervaring geloof mij. het gaat sneller inkicken en werkt goed sterk als je u slecht voelt of je hebt pijn , je bent ziek.. kan dat heel snel helpen, je gaat er niet van flashen daar kun je van zeker zijn, en EEN HALVE GRAM?? haha dat is vrij weinig, daar ga je zeker niet high van worden. Lidocaine bevat inderdaad een heel weinig percent cocaine, maar dat is wel EXTREEM weinig, Lidocaine is gewoon een verdovend spul, bijvoorbeeld Strepsils spray voor de keel (angina) is vol met lidocaine, nou daar ga je niet high van worden, en vervang voor cox is dom want het gaat je ni lukken en cocaine regelmatig snuiven is geen goed idee. remember SNUIF GEEN MEDICATIE!! als je snuift, snuif tenminste cox . dafalgan heeft veel nadelen, onder andere, je maag gaat kapot. peace n dont be dumb"