Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in t verleden met vrienden avonden gehad dat vrijwel iedereen hard ging op xtc of mdma. Hier heb ik nog 3 a4,tjes aan overgehouden. Ik begon de situatie te beschrijven, daarna ging iemand anders verder met t verhaal. Het is een leuk verhaal wat nergens op slaat, maar ben blij dat ik t nog heb. Ik dacht, mischien zijn er wel meer mensen die zo;n soort verhaal hebben geschreven, mischien kunnen we er wat mee doen. Laten bundelen ofzo, annniem uiteraard. Ons verhaal bevatte platte plankberen die achter hans worst aanzatten, en kikkers die zaten te froggeren."
"Ik zou graag van meerdere mensen verhalen willen horen,(als je t al verhalen kan noemen) als je al 1 gram mdma achter je kiezen hebt. Ik heb t nu niet bij de hand maar er zat naast hans worst ook nog een geel kuikentje met een nazi helm op in t verhaal. De kinderen van de sterren in de hemel en grepen waterbubbels.......jep ga zo nog maar even door. Vroeg me af of ik en mijn buddies de enige waren die t moment probeerden vast te leggen."