Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben nieuw hier en zit met een vraagje Ik gebruik sporadisch eens wat speed, laten we zeggen 1 x per maand Nu heb ik iets vreemd voor, ik werk nl als bewakingsagent en had deze week enorm slopende shiften voor de boeg ik heb van vrijdag to dinsdag gewone nachtshiften(22.00 - 06.00) gedraaid , echter moest ik wegens omstandigheden donderdag nog ne morgenpost presteren (06.00 -14.00) Dus had ik mij voorgenomen om woensdagmorgen na mijn nachtshift wakker te blijven om dan in de vroege avond te gaan slapen zodat ik fit was voor mijn ochtendshift anngezien ik dit normaal nie volhou heb ik besloten om dinsdagavond om 18.00 enkele lijntjes te nemen (stuk of 3) om het vol te houden, nu zou je toch verwachten dat je dag nadien als een blok in slaap valt, dit was echter niet het geval Tijdens mijn vrije tijd ben ik namelijk dj en het moet nu net lukken dat ik vanavond een belangrijke boeking heb (vrijdag) Probleem is dat ik donderdag reeds mijn voorraadje was gaan halen voor de party en dus ook 1 klein lijntje in de namiddag heb genomen om het spul te testen, resultaat kan wederom de slaap niet vatten, zelfs niet na inname van wat slaapmiddelen, zou de de stressfactor voor mijn gig hier ook voor wat tussenzitten? Het spul is blijkbaar echt top aangezien ik toch een ZEER kleine dosis(sen) heb genomen Ik ben ondertussen reeds een 40-tal uur wakker maar heb er nog zeker 24 voor de boeg Ik zou in ieder geval niet paranoia mogen worden vanavond tijdens mijn gig nu is mijn vraag of rusten dit ook al beetje tegengaat, heb wel elke nacht, wakker weliswaar, te bed gelegen ik weet alvast al zeker dat ik zuke dingen in de toekomst ga vermijden en enkel nog sporadisch ga gebruiken tijdens weekens waar ik geen verplichtingen heb iemand soortgelijke ervaringen of tips zodat ik vanavond toch overleef en +- gefocused ben tijdens mijn set alvast bedankt"