Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebbenzekezine? zei: Die heb ik dus naast t poeder ook liggen, maar heb je zelf t idee dat ze daadwerkelijk 130 zijn? Was eerst van plan daar ook 1,5 van te nemen. Of van t poeder vandaag komt namelijk de weegschaal. Kater had ik nagenoeg niet van 6apb en voelde me de dag erna goed. Maar dat had ik eerste jaren van mdma ook Klik om te vergroten... Geen idee, je kan het laten testen maar ze zullen niet de sterkte vertellen. Over de omvang, in je andere post, wanneer je pillen perst dan neemt de omvang natuurlijk wel extreem af."
"Zeehond zei: Wij nemen altijd 200mg succinate en nemen niet bij. Ik ben ongeveer 77kg, mijn vrouw is wat zwaarder. Voor ons is deze dosering altijd goed (2 capsules van 100mg tegelijk oraal). Veel plezier in januari dan! Klik om te vergroten... Herkenbaar, ik heb ook echt 200 nodig (succinaat) om er in te komen (130 mg pellets, neem eigenlijk altijd 1,5 zonder bijnemen). Anders blijf ik echt in de come up hangen. Overigens geen last van misselijkheid dan, terwijl ik dat eigenlijk altijd wel heb met mdma (gember shots helpen mij daar overigens erg bij om het niet te erg te maken heb ik uitgevonden). Kater eigenlijk geen last van, net als met mdma."
"Mooi report! Ik heb nu 3x 4 HO-MET geprobeerd (één bestelling bij een grote, bekende vendor), maar elke keer eigenlijk underwhelming. Pellets van 21 mg, eerste keer een halve omdat ik had gelezen dat sommige mensen al behoorlijk hard gaan op kleine hoeveelheden. Heel klein beetje visuals gehad maar vooral misselijkheid, mijn idee was dat ik dus net niet over de drempel kwam. Tweede keer een hele, eigenlijk geen visuals, wel wat euforie en minder misselijkheid. Derde keer all in en er twee genomen, euforie was weer aanwezig en een klein beetje verkleuring (rood) in zicht. Jammer want ik lees elke keer hele leuke reports..."
"Ik heb afgelopen weekend voor de tweede keer 6-APB genomen. Gewoon thuis. Eerste keer een 130mg pellet, dat was een mwah ervaring. Gevoel dat ik er tegenaan zat maar er net niet overheen kwam. Deze keer eerst 1,5 pellet en iets van een uurtje later in de come-up het laatste halfje. Hier ging ik wel echt goed op, wel dezelfde misselijkheid die ik ook altijd heb op xtc (vlak voor m'n piek word ik altijd flink misselijk, zodra het na een paar minuutjes weg is zit ik op m'n piek). Nu merkte ik wel echt de overeenkomsten met xtc, veel minder golven, scherper. Duur was, innemen 15.30 en uiteindelijk rond 01.00 gaan slapen (toen was het wel echt weggezakt. Deze keer keurig zonder slaapmiddel (eerste keer met lagere dosis kon ik echt niet slapen...). Ik vond t wel een top ervaring, ook maar eens op een festival proberen."
"Hebbenzekezine? zei: Wanneer begon het te werken en tot hoe lang merkte jij de piek? Klik om te vergroten... Het begon bij mij met circa 45 minuten, opvallend genoeg sneller dan xtc. Rustige come up wel, maar dus wel redelijk vlot. Bij mij slaat de x vaak pas na ruim een uur in, 1,5 tot soms 2 uur is wel redelijk gebruikelijk. De lengte van de piek vind ik wel lastig, het is zo’n geleidelijk zakken dat je/ik op een gegeven moment merkt “hé nu is het echt een stuk minder aan het worden”."