Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een arrogantie. Blijkbaar heb jij het moeilijk om normaal ergens op te antwoorden. Vermits ik zelf ook antipsychotica neem kan ik wel bevestigen dat hallucinaties & wanen gewoon verdwijnen hoor."
"Mss dat ze technisch niet verdwijnen, maar feitelijk hoor of zie ik niets meer. Dat zegt voor mij genoeg."
"Je zegt één pil te willen gebruiken en je vraagt of dit genoeg zal zijn, maar je zegt niet hoeveel mg deze bevat ? je hebt er van 18, 27,36,54 en mss nog wel hoger. Aan concerta zal je trouwens weinig tot niets hebben. Het is vertraagde afgifte waardoor je helemaal geen rush zult krijgen zoals je die mss uit relatine zou krijgen. Ik neem het dagelijks en er is helemaal geen recreatieve waarde aan imo Ik heb zelfs eens tot 250 mg op 24 uur genomen en dan nog is er bijzonder weinig recratiefs aan; Je voelt je enkel wat vaag in je kop, maar geen echt speedy gevoel."
"willemvaag zei: pattyn zei: Je zegt één pil te willen gebruiken en je vraagt of dit genoeg zal zijn, maar je zegt niet hoeveel mg deze bevat ? je hebt er van 18, 27,36,54 en mss nog wel hoger. Aan concerta zal je trouwens weinig tot niets hebben. Het is vertraagde afgifte waardoor je helemaal geen rush zult krijgen zoals je die mss uit relatine zou krijgen. Ik neem het dagelijks en er is helemaal geen recreatieve waarde aan imo Ik heb zelfs eens tot 250 mg op 24 uur genomen en dan nog is er bijzonder weinig recratiefs aan; Je voelt je enkel wat vaag in je kop, maar geen echt speedy gevoel. Klik om te vergroten... Dit wat je zegt heb ik toch heel anders ervaren. De eerste keer dat ik misbruik heb gemaakt van concerta heb ik 5x54mg genomen. Ik werd juist super speedy en helder maar het hield niet op en dat is wat er minder aan is. Bij speed komt je lijf of je zelf af en toe terug of wordt het minder maar concerta blijft maar komen en houdt niet op. Klik om te vergroten... Ja, ervaringen kunnen verschillen Maar zoals je zegt, je moet er extra veel van nemen en als je dan kijkt naar de prijs. Een pil van 54 mg kost (hier in belgie) bijna 3 euro. 5x3 = 15. kun je beter goeie pep gaan halen en dan heb je stukke beter gevoel en ben je er nog veel goeikoper vanaf."
"Ik heb al heel vaak mn concerta/relatine gecombineerd met XTC en nog nooit geen problemen ondervonden."
"heb slechte ervaring met MXE. Eenmaal gebruikt op 30 mg en voelde me alleen raar, licht en ongemakkelijk in mn hoofd. Gewoon wegsmijten de rest dus."