Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor het delen, helaas zag ik het te laat... Vorige week woensdag in mijn eentje een sessie 5meo-dmt gedaan en ik maakte daarin 2 fouten. 1 er was niemand bij mij en 2, mijn weegschaaltje deed het niet goed waardoor ik niet goed kon wegen en daardoor waarschijnlijk teveel heb gebruikt. De sessie zelf was grotendeels geweldig, maar ergens in het midden 'verdween' ik op een manier die niet fijn en rondom doodeng was en ik vroeg mij af of ik het nu niet voor altijd verpest had. In plaats van de normale 15 minuten was ik pas na een uur en een kwartier in staat om op het klokje te kijken. De rest van de dag doe ik rustig aan en dat leek goed te gaan, totdat ik wilde slapen... telkens wanneer ik bijna in slaap viel, kwam ik terug bij het moment waarin ik verdween in de sessie. Het voelt als krankzinnig worden, elke logica verdwijnt en nu zou ik het een psychose aanval noemen. Dat heeft mijn angst enorm versterkt. Ook overdag worden helder momenten afgewisseld met strijd om niet gek te worden. Zaterdagnacht trok ik het niet meer. Met veel moeite kon ik genoeg helderheid opbrengen om de 1e hulp in te schakelen. Gelukkig had de dienstdoende huisarts enige ervaring met dit soort gevallen vanuit zijn stage periode in Amsterdam. Aangezien ik mij bewust was van de psychoses betekende dit volgens hem dat ik niet psychotisch was. Wel was het belangrijk om het brein rustiger te krijgen zodat het weer in balans kon komen. Hij schrijft mij Lorazepam voor met het advies dit niet te lang te slikten, het kan op langere termijn verslavend werken. En het belangrijkste wat deze fijne man zei: het komt wel goed, het komt altijd goed. Die woorden lieten mij huilen van opluchting. Wat een fijne man was hij! Met de pillen ben ik nu (maandag) anderhalve dag verder, wat een verschil! Ik merk wel dat ik ze nog hard nodig heb, maar een nacht waarin je wel af en toe wakker wordt door het trippen, maar zonder die existentiële angst, wat fijn. Ik ben er dus nog niet, maar ik kom er wel. Ik wil dit graag delen, omdat ik geen mensen om mij heen heb waar ik dit kwijt kan en ik wil ook #Witte270 heel graag bedanken, zijn verhaal heeft mij absoluut geholpen om niet helemaal gek te worden in de donkere momenten dat ik het gevoel had er aan onderdoor te gaan, DANK JE WEL!!"