Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fun zei: je kunt blijkbaar hallucineren van wiet ja, maar het is mij (nog) niet gelukt. Het verschil schijnt hem te zitten in het puur of met shag roken. In Amerika is onze manier, met shag een jointje draaien, een doodzonde. De bestanddelen van shag gaan de effecten van de wiet juist tegen. Het lijkt mij dus waarschijnlijk dat je kunt hallucineren van wiet, maar je moet goede wiet hebben en een strakke, pure joint draaien. Ik ben er sinds gister mee begonnen en je wordt er iig superstoned van, morgen weer en dan ns kijken of je wat gaat zien. Klik om te vergroten... ik zal je een ding zeggen ik kan er wel drie puur achter elkaar roken strak los het maakt allemaal niets uit ik BEN volgens mij gewoon thc en hallucineren ho maar dus ik weet niet waar jullie naar toe willen.Ik blijf erbij wil je hallucineren pak dan wat paddos ,lsd , salvia of als dat niet wil helpen gewoon eens een half uurtje met je hoofd tegen een deurstijl aan beuken , helpt altijd(zeker weten dat je sterretjes gaat zien )"
"fun zei: oh ZO Klik om te vergroten... tjaaaaaaaa ik zal je zeggen bij mij in huis vind je geen enkele deurstijl die nog heel is en het leukste is het werkt nu ook zonder eerst een jointje te roken .........dus"
"patrick2 zei: fun zei: je kunt blijkbaar hallucineren van wiet ja, maar het is mij (nog) niet gelukt. Het verschil schijnt hem te zitten in het puur of met shag roken. In Amerika is onze manier, met shag een jointje draaien, een doodzonde. De bestanddelen van shag gaan de effecten van de wiet juist tegen. Het lijkt mij dus waarschijnlijk dat je kunt hallucineren van wiet, maar je moet goede wiet hebben en een strakke, pure joint draaien. Ik ben er sinds gister mee begonnen en je wordt er iig superstoned van, morgen weer en dan ns kijken of je wat gaat zien. Klik om te vergroten... ik zal je een ding zeggen ik kan er wel drie puur achter elkaar roken strak los het maakt allemaal niets uit ik BEN volgens mij gewoon thc en hallucineren ho maar dus ik weet niet waar jullie naar toe willen.Ik blijf erbij wil je hallucineren pak dan wat paddos ,lsd , salvia of als dat niet wil helpen gewoon eens een half uurtje met je hoofd tegen een deurstijl aan beuken , helpt altijd(zeker weten dat je sterretjes gaat zien ) Klik om te vergroten... ik heb het ook eens een keer gehad samen met een groenteman uit amsterdam en een trompetist uit het dorpje A.hoffman en leuke was ik ha d niet eens gedraait ,dus ,maar ja verder,en euh ik kijk ik rook en toen zag ik het al , maar ja ik had echt zo iets van , tja hallo niet bij mij ,dus .... ik trek weer en als of de duivel er mee speelt zag ik het weer he .En vanaf dat moment wist ik het he ,dit wil ik vaker zien!Geloof me we hebben ons toch wat afgekeken in die tijd,echt waar , en we zagen altijd wel wat................en als je goed kijkt zie jij het nu ook !!!!"
"spacekonijn zei: patrick ben je nog clean? k hoop t voor je Klik om te vergroten... ehj spacie hoestie met mij gaat alles nog steeds heel goed ,dus maak jullie niet al te druk als jullie wel eens wat wazige verhalen lezen , ik ben aan zich een fantasie volle jongen en dat wil wel eens voor verwarring zorgen.IK rook mijn stickie ,ga wat werken elke dag en hang voor de rest mijn vriendin wat de kont uit , leuk toch? Wel toch bedankt dat jullie je dit af vroegen ,omhoog met dat vaandel en lopen ,lopen lopen...... p.s de groetjes van die groenteman en die trompetist"
"SpacingBen zei: vanavond een dikke vette spacecake van 5 euro opvreten en nog lekker pure sticks erbij, enof ik dingen ga zien die er niet zijn! Maar misschien wel dingen die er eigenlijk ZOUDEN MOETEN ZIJN! Klik om te vergroten... he hans alleen de prijs is anders , tegen overgesteld moet je je het tegenovergestelde voorstellen , stel je voor !!"
"SpacingBen zei: patrick2 zei: SpacingBen zei: vanavond een dikke vette spacecake van 5 euro opvreten en nog lekker pure sticks erbij, enof ik dingen ga zien die er niet zijn! Maar misschien wel dingen die er eigenlijk ZOUDEN MOETEN ZIJN! Klik om te vergroten... he hans alleen de prijs is anders , tegen overgesteld moet je je het tegenovergestelde voorstellen , stel je voor !! Klik om te vergroten... mmm heb het geprobeerd maar nee, is me helaas niet gelukt, gelukt is het niet, zou het mislukt zijn? Klik om te vergroten... hoi hoi hoi , ik ben er weer .Ouwe hoer hej ik had me toch een stick gerookt drie weken geleden , ik ben er nog ondersteboven van ...........ik bleef dingen zien.Ik denk dat ik me er nog eentje draai????? Voor de rest gaat het uitstekend met Patrick , ben nu wel zeven dagen in de week aan het werken maar ja dat hoort erbij(in het weekend alternatieve straf aan het doen....utzooi).Dat krijg je als je niet gedraagt tydens die zogenaamde drogenrausch,maar ja dat hebben we gelukkig achter de rug ..... en nee , ik ben niet op hallucugene middelen overgestapt...ik ben gewoon een flappie met een beeldende fantasie.So don,t worry people i,m still clean!!!!! Groetjes aan iedereeen en clean blijven he!!!! Patrick en Cindy"
"SpacingBen zei: Patrick ik snap je reactie wel eigenlijk! Je zegt wel dat je open staat voor kritiek maar ik ben bang dat dit niet helemaal waar is! Je bent vergeleken met je verleden al erg vooruit gegaan en zo als je ziet ben je nog niet klaar voor kritische reacties! (zo zie ik het iig!) Misschien moet je ons wat meer met onze neus op de feiten drukken in plaats van mooie verhalen te vertellen. (daarmee bedoel ik dus dat je verteld over welke verschrikkelijke dingen je allemaal meegemaakt hebt.) Ik denk namelijk dat men nu nog niet beseft wat je eigenlijk precies doorgemaakt hebt. (je lijkt in sommige ogen iemand die alleen maar positief veranderd is door gebruik van hero!) Ook niet zo gek eigenlijk. Ik heb nog nooit een heroine verslaafde in details horen vertellen wat voor verschikkelijke dingen hij/zij allemaal heeft mee gemaakt en gedaan om aan de hero te komen. (denk aan prostitutie, misdaden.) En niet te vergeten de slechte leefomgeving waar junks dagelijks zijn. Ik denk niet dat jij een uitzondering bent die van dit alles niks hebt meegekregen? Vind je het moeilijk daar over te vertellen? Zou je het durven? Het hoeft natuurlijk niet... Klik om te vergroten... Om het kort samen te vatten ,ik was een op en top junk , in die zin stelen, liegen en bedriegen klinkt mij niet onbekend in de oren . Positief veranderd ?Nee in geen enkel opzicht ben ik positief veranderd door mijn gebruik ,enkel negatief ,en daar loop ik nog dagelijks tegen aan.Ik probeer wel nu het verhaal een positieve wending te geven door goed naar mijn fouten van toen en nu te kijken en te vergelijken.Wat kritiek aan , gaat denk ik en verbeter mij als ik niet goed zit ,kunnen velen over het algemeen niet zo goed omgaan ,voor mij althans wel .Het ligt er meestal ook nog aan hoe ,want hoe zegt men dat nog eens ?"" De toon maakt de muziek "" Ik ben wel een persoon die open staat voor het gesprek , is het niet vandaag dan wel een andere keer als de gemoederen bedaard zijn. En eerlijk gezegd moet ik ook erbij zeggen ik ben vandaag idd nogal snel geirriteerd, ligt aan mezelf ,ben teveel met mijn afbouw bezig weet nog steeds niet waar ik sta in mijn blind afbouw schema , heb zelf het gevoel dat ik nog alleen maar placebo krijg , ben het gewoon spuugzat om nog om de drie tot vier dagen voor die zooi te gaan .Snappie?En Ben zolang ik het gevoel blijf houden dat mensen mij opbouwende kritiek geven zal ik de laatste zijn die hier niets mee probeert aan te vangen . Tot schrijfs en een prettig weekend .....Patrick en Cindy"
"Snoedelpaardje zei: Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad? Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend - Niets lijkt meer zo leuk? Klik om te vergroten... Nou snoedel ik zal je zeggen iddd in het begin is het allemaal fantastisch ,maar als mij iemand zal zeggen dat hij het na vijftien jaar nog steeds fantastisch vind ,dan is die iemand of gestoord of weet niet meer wat hij zegt .Nee idd het is die zin een soort duivel die je dat laat zien wat je wil zien ,en is dat glamour dan zul je dat ook zo evaren .Ja op de vraag: verdwijnt het gevoel van waardering Idd veel dingen zullen na langdurig gebruik en daarna stoppen anders ervaren worden ,dit omdat men tydens het gebruik op lange termijn alle emoties en gevoelens weg stopt en uiteindelijk hier van vervreemd .Clean worden is daarom ook niet alleen een kwestie van stoppen met het gebruik ,je zult je hele sociale verhouding tussen mensen en je zelf helemaal op nieuw moeten gaan leren .Dus ook de glans van het gewone leven zul je opnieuw moeten ontdekken en waarderen ,ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht over de glans van het leven als je in de ban bent van heroine !!groetjes Patrick (ex - junk )"
"ts zei: Jongens, mensen die nergens gaan, weten altijd beter hoe het er is dan de mensen die er zijn geweest. Keep up the good work! Klik om te vergroten... Hoi T.S hier nog eens Patrick uhm hoe zal ik het zeggen , ik was vandaag nogal geprikkeld , mijn excuses als ik hierdoor nogal bot ben overgekomen , bij deze dan ook sorry .Groetjes Patrick"
"jaja zei: patrick2 zei: Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junk Klik om te vergroten... Ik postte toch duidelijk "toen ik nog met mate gebruikte"! Wanneer je je niet kunt beheersen en dagelijks gebruikt is 't idd rotzooi. Groeten. En je onderschrift onderschrijf ik volledig. Klik om te vergroten... Sorry bij deze dat ik je boodschap in die zin verkeerd op heb gevat ik denk dat je zelf wel zult weten dat dit dus echt geen spul is dat je kunt promoten ,trouwens wat hard drugs betreft sowieso , ik vind het wel kicks dat er tenminste nog mensen zijn die hun ervaring in positieve zin willen delen, zo kunnen we hopelijk onwetende mensen behoeden voor het slechte ,thanks voor je reactie ,groetjes een lotgenoot Patrick."