"patje007 zei:
patje007 zei:
Skippy zei:
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
Klik om te vergroten...
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, (no words music!)en dan bij het later thuis komen, of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' zeg maar haha
Klik om te vergroten...
En zoals met ALLES wat "lekker" is,het is niet was je doet!Maar hoeveel je het doet...so take care!
Klik om te vergroten...
Haha en net zoals met alkohol,het lekkerst zijn de coctails!!=mijn gedacht he,ik hou van mixen,van alles een beetje,MAAR op zijn tijd,ik ben al f%ckin 45, ja 'time fly's' maar toch wel 25jaar ervaring,zonder probleem,what so ever en sommige maanden doe ik niets en sommige maanden elke week,zeeer lange xweekends ,fun social amusement,love and licht! Daar dienen die dingen tenslotte voor om je leven ,dat niet sooo great is ,te verrijken!!Inzichten,die je anders maken,beter!Daar gaat het om want iedereen gaat,nie leuk,ooit DOOD..en je inzichten zullen op n moment ALLES zijn wat je hebt..dus zeeer belangrijk. Zie dingen,dimensies,voel je verbonden wat we volgen DNA onderzoek ook ZIJN!!!Er is geen dood,er is enkel het licht en liefde!"
In: Methoxetamine
1-1-2024