Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik heb tehoren gekregen dak aanleg heb voor een angststoornis en ze hebben me aan geraden om geen drugs te gebruiken...[het ggz] en nu vraag ik me af wrom niet durfde niet te zeggen dat ik dat al doe heb op het inet gezocht en kan daar alleen ma vinden dat je er makkelijker verslaafd aan raakt om de angst te onder drukken maar heb gehoord dat het ook je angstgevoelens versterkt... is dit zo en heeft iemand hier ervaring mee???"
"ik gebruik voornamelijk xtc heb een jaarlamg bijna elke weekend wat gehad en daarna 3 maand niets en daarna in 3 maand tijd 4 x en daarna in 3 maand tijd 1 x ik blow niet meer sinds een jaar heb dat daarvoor wel heel veel gedaan"
"heb 1 keer rare pillen gehad heb er maar 1 gehad normaal meer werd er heel raar van had niet meer als een meter zicht had het zo warm dak buiten ben gaan liggen in tshirt terwijl het echt koud buiten was heb er hele tijd gezeten met een vriendin van mij kon geen 2 tellen in de zelfde houding zitten/liggen zij heeft de hele tijd tegen mij zitten praten zij voelde zich ook niet goed van die pillen voelde me echt fucked up en wist me geen raad en het ging ma niet weg uiteindelijk een half ander pilletje der bij genomen en het ging langzamerhand wat beter maar wat een n8...... dit waren rooie ferrari`s en dollars heb ik ook geen goeie ervaringen mee"