Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben een nieuwe gebruiker. De reden dat ik op deze forum terecht kom is omdat mijn vrienden en familie zich eigenlijk zorgen maken over mij. Sinds de corona pandemie ben ik nonstop aan bestellen via het internet. Denk aan Flink, thuisbezorgd.nl, amazon, bol.com etc. Sinds kort ben ik ook begonnen met lunch bestellen van https://www.deluncherij.nl/ wat heel prijzig begint te worden. Er staat dagelijks wel een bezorger voor me deur wat mij ik niet erg vind, maar mijn vrienden denken echt dat ik een stoornis heb. Weet iemand of dit een verslaving is? Ik merk wel dat ik een een kleine kick krijg als ik een pakketje geleverd krijg, maar dat heeft iedereen wel toch? In iedere geval, zou ik me zorgen moeten maken?"
"Ulixes zei: Als je een topic ervoor aan moet maken, denk ‘t wel. Probeer er eens wat regels aan te hangen of paar dagen even te stoppen. Als je dan helemaal naar wordt is dat wel een red flag ja. Misschien een goed idee om sowieso even te overleggen met de huisarts. Want waarom bestel je eigenlijk? Klik om te vergroten... Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik bestel, vind het gewoon zo makkelijk en keek er niet naar om tot mensen me erop aanspraken dat ze het gek vinden. Gister had ik helemaal niks besteld en kon moeilijk slapen, voelde alsof er iets miste maar kon me vinger niet op plaatsen. Ik ga proberen om hele januari niks te bestellen en kijken hoe ver ik mee kom"