Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alcohol: alcohol op zich kan men max 24 uur terug vinden bij sommige mensen maar de afval stof ETG (ethyl glucoronide) is 72 uur bij urine test bij chronische alcohol gebruik 92 uur + daarbij zeggende dat niet elk lichaam hetzelfde hetzelfde is en dat de een meer etg aanmaakt dan de ander."
"hoi het is inderdaad best raar dat je niet positief getest bent!!! of het lab doet hun werk niet of er word met gegevens gefucked of je hebt gewoon heel veel geluk!! thc of te wel tetrahydrocannabinol & cannabidiol & cannabinol waardes worden onderzocht in je urine. thc is een vervelende stof die zich normaal gezien in je vet weefsel op hoopt en zich elke dag een deel ervan los laat in je bloed omloop vandaar je na 1 joint dagen lang, (sommige weken) nog te traceren is!! chronische gebruikers is het zelfs maanden lang nog te traceren (uit eigen ervaring) ik ben een ex verslaafde die er boven op is gekomen en nu in de verslavingzorg werkt je kreatine waarde : kreatine zit in heel veel producten , wanneer jij veel water gaat drinken gaat je kreatine waardes omlaag ,door overtollig water door je systeem te pushen. zijn ze ze te laag betekend dat ze geen urine meer aan testen zijn maar gewoon water!!, je blaas romed af zoals ik zeg : overtallig water word rechstreeks je blaas in gepompt en geeft dus aan dat je de test wil misleiden !! een verslaving bovenop komen heeft ook niks met tests te maken !! als jij er echt vanaf wil zal je eerlijk naar jezelf moeten zijn, het aangeven dat de tests niet werken en dat je moeite hebt er van te blijven zonder goed werkende tests zoals ik heb gedaan met mijn alcohol verslaving (etg tests) je moet het willen !!! , alles erbuiten blijft een methode om het te omzeilen nadenken wat wil ik in leven en wil ik er wel vanaf en de rest is aan jouw good luck m8t en als je het licht ziet dan red je het wel"
"beste marco ik snap je vervelende situatie!! heb zelf een vriend die depressief is en alles aangrijpt om zich beter te voelen!! misschien beter om de oorzaak te bekijken!! ben een ex verslaafde met soortgelijke problemen maar ben er bovenop gekomen, je moet naar de oorzaak kijken gast. speed of amphetamine werken op jouw beloning systeem of te wel serotonine en dopamine en laten je goed voelen. de verslaving erachter is : what comes up must go down and you dont want the down . dus blijf je terug keren. wat ik je aanraad is de volgende vraag: wat maakt het me om die troep te gebruiken? en dat aan te pakken. speed of welke elke drugs heeft geen oplossing voor je kweet het laat je beter voelen dan dat je nu doet maar dat is een tijdelijke oplossing!! ligt niet aan de drugs het licht aan je probleem waarom je drugs gebruikt denk daar over na wil je wat van je leven maken dan stop met die rotzooi en laat je helpen zijn genoeg medicijnen die je de dag door helpen greetz"