Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste(n), zojuist benik terug van een reis door polen en berlijn, in berlijn sprak ik een kerel aan met dreadlocks met de vraag of hij een plek wist waar ik mariuhana kon kopen, deze vroeg mij te volgen, en tot mijn grote verbazing wandelden we een apotheker binnen. na een klapje gedaan te hebben met de apotheker, legde deze een stoffen zak op tafel en vroeg 12.5 euro. ik kocht het, en wanneer ik het opendeed was het een gigantisch grote zak voor deze prijs, maar vol met takken en zaden, ik heb deze er grotendeels proberen uitvissen, waardoor er eigenlyk alleen maar blad overbleef, na dit op te smoren voel je het 5 minuten op je ogen en daar blijft het bij (helemaal puur gerold en gerookt). nu is mijn vraag, aangezien deze kerel het zelf ook gebruikte: hoe gebruik je deze wiet? kan je er stoned van worden? is het normaal dat er zeker 500 zaadjes in zaten? ik heb er echt nog veel van over en weet niet wat er mee aan te vangen.. alvast vriendlijk bedankt..."
"ja en dat wil aldus zeggen dat deze apotheker het ook gewoon zo verkoopt aan mensen die het voor de reden waartoe het bestemd is moeten gebruiken.? het was industrieel ingepakt, eerst in plastiek daarna in een stoffen zakje en nogmaals in plastiek, ik geloof niet dat apothekers drugsdealers zijn, dus vind het antwoord "gewoon slechte wiet gekocht niet" egt geslaagd.... iemand anders enige kennis van medicinale mariuahana? die duitsers zullen het toch ook niet allemaal met tak en zaad oproken?? bedankt,"
"nou dan denkik dat deze apotheker deze apotheker zeer fijne vingertjes en een knappe kop heeft om het op zulke manier te kunnen inpakken... of wil je nou zeggen dat de apotheker even gangsta-style aan een tafeltje een berg wiet gaat zitten verdelen? mvg,"
"geloof mij, ik ga niet mijn tijd hieraan spenderen om zulk verhaal uit m'n duim te zuigen. zoals ik zei, heb ik eerst een kerel aangesproken die op straat zat, met dreadlocks en het type dat je op een psytrance feesje zou tegenkomen, een babbeltje met gedaan in het engels, nadien hij met de apotheker, waarop ik 12.5 euro moest betalen... het was dus een zak (op de buitenste verpakking een afbeelding van ene cannabisblad) waar zeker 50 gram in zou geraken, deze waren gevuld met takken met daaraan knoppen vol zaadjes. de geur was in ieder geval niet de even sterk en vanzelfsprekend als de wiet die ik van hier ken.. indien dit gewenst is plaats ik een foto van het resterende, maar de zaadjes ben ik nu volop aan het laten kiemen.. maar ik weet niet of dit mag op dit forum"