"Hallo,
Ik wil wel graag mijn ervaring delen over benzo fury, om andere mensen vooral wat aan te sporen voorzichtig te zijn met dit product.
Vorige week benzo fury uitgetest met vrienden thuis. Gestart met tablet van 125 mg, ging wel heel lekker, veel praten, licht ontremd, wel thuisgebleven hoor, veel aanraken etc. Op bepaald moment was het precies uitgewerkt, zijn trouwens om 20 u in de avond gestart, hebben dan rond 11u capsule met poeder bijgenomen ik schat terug 125 mg, was echt zalllllligggggg, water aan elkaar zitten doorgeven via de mond, met vriendin wel vaak op wc gezeten, want moesten af en toe overgeven maar dit vonden we op dat moment nog geen zo een probleem, serieus grote pupillen, indruk tegen 4u in de nacht uitgewerkt, dus dachten we om nog een tablet te delen met mijn vriend, hadden we beter niet gedaan, kwam weer op en was wel fun, alleen het bleef maar duren tot 12 u in de middag, nu wel angstig geworden, kregen er visuele hallucinaties bij, ik moest overgeven in de wc, en keek in wc en zag allemaal rode adertjes en lijntjes, pyjamabroek die begon te veranderen in ruitjes, mijn urine zag er een ander kleur uit, even overwogen om ambulance te bellen vermits ik echt vreemd deed en het maar niet wilde stoppen, tegen 18u in de avond was het nog altijd aan het werk, douche genomen eten lukte niet, en toch proberen slapen, uiteindelijk na slaap wel beter, we zijn nu een paar dagen verder en voel me nog altijd niet honderd procent, ik hoop echt dat ik geen permanente schade zal hebben, heeft iemand hier ervaring mee? dit ook meegemaakt?
mensen pas aub op met dit product en als je het neemt, neem niet teveel zoals wij deden, je hebt soms het gevoel dat het uitgewerkt is, maar dit is het absoluut niet, het keert terug, en dan is het risico dat je bijneemt en slecht komt
hopelijk krijg ik wat positieve reacties dat het wel zal overgaan
xxx"