Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo... ik heb ook epilespie en ik heb altijd al een xtc of mdma willen proberen. ik ben inmiddels al 8 weken aanval vrij en slik 800 mg lamotrigine (lamictal) per dag . ik vroeg me af of ik is 1 keertje een pilletje zou kunnen proberen of zal de kans te hoog zijn dat ik een aanval krijg. zou ik het nou proberen .... en ik krijg een aanval is dan de kans dat ik in die aanval blijf hangen en deraan kan overleiden, of krijg ik gewoon een normaal aanval zoals gewoonlijk. en wat zijn de bijwerkingen waardoor je een xtc niet kunt slikken terwijl je epilepsie hebt. en dezelfde vraag is of dat ook bij een mdma kan ? alvast hartstikke bedankt en ik zie ernaar uit voor jullie reactie"