Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik sinds iets meer als een half jaar recreactief GHB max 1 x per week 1 avond, meerdere doseringen op 1 avond om te stappen. Wat me laatste tijd heel erg opvalt is dat de effecten echt aan het veranderen zijn, ondanks dat in theorie gewenning of afkick verschijnselen miniem zouden moet zijn ervaar ik toch onderstaande dingen. *Totaal niet meer kunnen slapen, eerst lag ik 1 of 2 uur wakker en viel in slaap nu sla ik gewoon een hele nacht over. Heb last van angst en koudzweet in de nachten. *Pupillen worden groot en ogen staan en wijd open tijdens gebruik, de eerste maanden zag niemand of je iets "op" had nu vragen steeds meer mensen of je iets gebruikt hebt. *Effect lijkt iets minder plezierig te worden, het werkt zeker nog wel maar niet meer of de fijne en super heldere manier als eerst. Eerst nam het totaal al me angsten weg en was het als alcohol terwijl je wist wat je deed. Nu ben je wel los en voel je je beter maar de totale rem lijkt eraf te zijn. Hoger doseren doet niks en resulteert in duizeligeid. *steeds vaker de neiging bij te pakken, terwijl ik altijd precies op de klok doseer en met een spuitje exact een soort schema aanhoud wat altijd prima leek te werken. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren ondanks dat ze niet dagelijks of heel regelmatig gebruiken ? Zit er aan te denken even 2 maanden niks te doen en dan hopelijk de "magie" van ghb weer terug te vinden heb beetje het gevoel dat me receptoren niet meer zo "pakken" als eerst."
"Na 10 jaar lang 1 avond in de weekend net als heel de samenleving alcohol als "drugs" gebruikt te hebben, was ik het na nieuwjaar zo beu om de volgende dag zo brak te zijn als wat, dat ik op zoek ben gegaan naar een alternatief. Ben uiteindelijk op GBL terrecht gekomen na een week lang dagelijks zoveel mogelijk informatie erover gelezen te hebben en alle mogelijk faq en topics doorgenomen te hebben denkt ik een goed beeld te hebben van de voor en nadelen. Mijn uiteindelijke doel is het te gaan gebruiken (1 x per week) om te gaan stappen maar tot nu toe op iedereen zijn advies het alleen thuis gebruikt om de juiste dosis te vinden. Wat voor mij heel belangrijk is, is dat de dosis vind waar ik me prettig bij voelt maar absoluut niet in de buurt kom van out gaan. Ik ga altijd naar een nogal klasse tent en kan ook door combinatie met bepaald werk echt niet veroorloven out te gaan of in slaap te vallen. Ik weeg 85 kg is vrij gespierd bij een vrij laag vet % en sport zeer intensief. Overal zie ik als normale ghb dosis 1 tot 2,5 en als sterke dosis 2 tot 4. Aangezien GBL 1 staat tot 1,65 staat naar GHB heb ik in mijn hoofd een dosis van ongeveer 1,5. Ik ben echter begonnen aan de lage zeide omdat ik overal weleens lees dat bij sommige mensen het totaal anders kan vallen. Ik neem een halve ml: Zo goed als niets van gevoeld heel even een klein beetje warmer maar effect was zo goed als miniem. Enkele dagen later neem 0,8 ml: Iets meer gevoel, muziek klinkt iets beter maar nog niet echt veel effect, houd ongeveer 1,5 uur aan. Enkele dagen later neemt 1 ml: Muziek klinkt goed, iets meer moeite met stilzitten neiging te gaan lopen en bewegen maar nog steeds niet echt stemming om flink te gaan stappen. Volgende keer ga ik 1,5 ml proberen en hopelijk dat dat goed bevalt. Als dat zo is, is het volgende plan de juiste manier van bijdoseren te vinden want daarover worden zoveel verschillende adviezen gegeven. Ik zat te denken aan om de 2 uur helft de orginele dosis dit opgemaakt uit de opname grafiek van GHB. Enigste waar ik me nog zorgen over maakt is dat ik soms leest dat het ineens heel raar kan vallen, vandaar dat ik ook zo veel mogelijk aan de lage kant van doseren mijn dosis probeert te vinden en altijd met een spuitje werkt. Hopelijk dat het mij gaat lukken en hij dit als alternatief voor alcohol kan gebruiken om uit te gaan."
"Re: SWIM eerste gbl ervaringen Aha ik ga het even aanpasen, dacht dat ik iedereen overal het zag gebruiken maar was denk op een ander forum. Zal volgende keer me ervaring posten met 1,5 ml. Ga vanavond me nog even inlezen over het out gaan, dat is het enigste waar ik me zorgen om maak het is me gewoon niet duidelijk of een halve ml dat verschil kan maken. Ik snap wanneer je hoog doseert dat een halve ml teveel net over het randje kan zijn. Ik wil gewoon het randje niet opzoeken maar is het zo dat de 1,5 ml die b.v altijd goed valt ineens heel raar kan vallen en je out gaat of is dat met ""normale" doseringen zo ie zo onmogelijk ?"
"Heb op bluelight week lang topics GBL vs GHB zitten lezen en heb toen besloten voor GBL te gaan, belangrijkste reden is dat ik altijd weet hoeveel ik binnen krijg en niet moet gaan gokken hoe sterk me GHB is, testen word in NL niet meer gedaan als ik het goed begrijp. Ook maakte ik me eerste zorgen over de bloedverzuring door GBL maar heb diverse goede onderbouwingen gezien waarom dit geen probleem moet zijn bij recreatief gebruik en zelf diverse onderzoeken en visies gelezen dat het uberhaupt niet plaats vind. Reactie op de laatste post, daarom wil ik dus zeer secuur gaan doseren en in de veilige marge blijven, out gaan is voor mij geen optie."
"Werk idd met een doseer spuitje, mix het gewoon met wat sinas en drink het vrij makkelijk weg. Gisteren 1,5 ml genomen. Kreeg voor het eerst echt goed merkbaar effect, was merkbaar drukker en beleving van muziek en tv was veel intenser net alsof je biertje of 6 ophebt. Heb 2 uur later 0,75 ml bijgenomen maar dit kwam niet meer echt in de buurt van de eerste dosis, dus moet hier nog beetje mee experimenteren. Lees regelmatig dat de juiste begin dosiering vinden cruciaal is om op het juiste punt te blijven. Kreeg in de avond vrouwelijk bezoek en moet zeggen dat het ik het gevoel had ineens heel snel verliefd te worden ofzo, terwijl dat nu helemaal niet meer is. Vandaag verder nergens last van, heb vannacht nog een multi specifiek met extra mineralen e.d genomen voor de mogelijke uitputting van deze stoffen. Zal volgende keer 1,75 nemen en verslag doen, heb wel het gevoel heel dicht bij de juiste dosis te zitten nu alleen bijdoseren lukt nog niet echt goed."
"Bedankt voor je reactie. Ben inderdaad 30 kilo zwaarder dus daarom zal het wat anders vallen. Wat voor tijd had je tussen je doseringen ?"
"Even een update van me ervaringen: 1.5 ml goede dosis voor ontspanning, haalt de stress uit je hoofd en je wordt ietsie losser. 2 ml is perfecte dosis, dit voelt alsof je goed aangeschoten bent. Je wordt stuk socialer voelt je zelfverzerkerd en wordt super geil. Contact met vrouwen is zeer intens en je wordt erg scherp in je gesprekken. 2.5 ml je begint echt te "space" je kan je nog wel normaal gedragen maar alles is net iets te heftig beetje verschil tussen goed aangeschoten zijn en en echt dronken worden. 3 ml (2 ml + 1 ml erbij na 30 minuten) vervelende dosis moeite met fatsoenlijk smse, absoluut geen dosering om op stap te gaan of andere dingen te doen. je krijgt zenuwprikkels in je handen e.d Alles hier boven ga ik niet proberen, aangezien ik de 3 ml ervaring totaal niet prettig meer vond, ik heb de 3 ml keer geprobeer om de angst van 2 + 1 ml bijdoseren te ervaren als het keer verkeerd zou vallen. Bijdoseren, ik ben hier veel aan het vogelen geweest aangezien dat me allergrooste angst was van overdosering. Het grootste probleem is dat de effect na 1.5 uur echt snel afnemen, het piekt ongeveer een uur lang voor me gevoel en dan ebt het langzaam af. De werking is wel heel snel na 10 minuten voel je het al. Meerdere malen geprobeert met 1 ml bij te doseren om de 2 uur maar keer op keer gaf het niet het gewenste effect, hoe later het werd hoe minder werking. Uiteindelijk bijdoseren van 1 ml om de 1.5 uur is voor mij perfect en houd het gevoel hele avond vast. Enigste echt groote nadeel is slapen, wanneer het uitgewerkt is ben je uren wakker en totaal niet in slaap te krijgen. Je leest ook heel vaak dat dit de reden is om verslaafd te raken. ik lig gewoon minimaal 3 uur wakker voor ik heel langzaam beetje kan slapen."
"Ik begrijp je punten, heb alleen een keuze gemaakt voor een levanciers waar diverse andere "ervaren""mensen bestellen maar 100 % zekerheid heb je idd nooit. Ga het nu weer even weekje of 2 niet nemen tot er weer een feestje aankomt."
"1. Hoe vaak gebruik je GHB? 1 x per 2 weken (stond niet als optie.) 2. Welke dosis neem je in? d.) 4 ml start om het 1,5 uur 2 ml 3. Wel eens out gegaan? d.) Nooit 4. Wel eens gebruikt in combinatie met andere verdovende middelen? a.) Nee,nooit 5. Het gevoel is het beste te beschrijven als _ Goed aangeschoten echter ben je wel scherp in wat je zegt en wat je doet. Je bent los en ongeremd net als met alcohol alleen je zegt geen dingen waar je volgende dag van denk o shit. Je vind iedereen aardig en voelt je beetje "verliefd" op iedereen. Tevens geen blackouts in je avond wat je met veel drank wel hebt. 6. Denk je dat je afhankelijk bent van GHB?Motiveer! Ik ben er lichamelijk niet afhankelijk van aangezien ik het alleen gebruik met het stappen en nooit meer thuis of op andere locaties. Ik gebruik nooit vaker als 1 x per week. Gebruik het puur sociaal. Psycholigisch is het echter net als bijna alle dingen waarvan je, je beter gaat voelen wel verslavend maar dat is bv afvallen of sporten ook. Grootste "nadeel" aan ghb is het gebrek aan een kater waardoor je de volgende dag niet denkt nee nu ff tijdje niet meer ik denk dat dit ook een van de belangrijkste redenen is omdat mensen verslaafd raken er zijn teveel situaties te bedenken waar je het voor zou kunnen gebruiken zonder stomme dingen te doen. Ik denk hierbij aan solicitaties, dates, familie bezoeken e.d je hebt het zelfvertrouwen van drank zonder het verlies van scherpte (in juiste doseringen) 7. Maak je het zelf of koop je het? c.) Eigen productie"
"Dan ga ik even een stop inlassen van minimaal 4 weken en kijken of met 1 x per 2 weken het beter gaat. Al lees ik toch op veel forums dat de "kater"" gewoon steeds heftiger wordt dit zou te maken hebben met glutamate opbouw in je lichaam. Merkte gisteren gewoon echt goed dat het niet slapen en vooral het angtig gevoel vrij heftig waren en meer aanwezig als eerder,vandaag voel het al stuk beter. Wel appart, had namelijk atijd het beeld dat je met gebruik van 1 avond per week geen gewenning zou krijgen."