Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon spuiten kerel, side effects van anabolen zijn zo overdreven en worden meestal ook nog eens verteld door mensen die er 0% verstand van hebben. Ten eerste is het waarschijnljk een goed idee om testosteron of iets te injecteren aangezien drugs je hormonen naar de kanker helpen. Vooral opiaten. Ik zat aan heroine en had een vriendin en het maakte niet uit hoeveel testosteron of trenbolone ik in mn reet spoot, mn libido schoof maar niet. Niet echt leuk als je vriendin constant wilt neuken. Dan word het gewoon irritant Dusja, als je het wilt doe het gewoon. Either do it or don't. Ga er niet jaren over lopen piekeren want zo bijzonder is het echt niet. (coming from someone in his 20's)"