Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgende week heb ik het rijk voor mij alleen want mijn ouders zijn op vakantie, dan gaan we leren binnenstebuiten draaien."
"ik heb nog steeds moeite met het vinden van de plakrand, any tips?"
"ik rook z'n 1-2 jonkos per dag. ligt eraan of ik alleen ben of met vrienden. in het weekend ligt het op 3-4 jonkos op een dag. gemiddeld zn 0.3G in een jonko?"
"goed bezig, keep yourself healthy!"
"Yo, welkom op het forum! Vervelend man. Een vriend van mij heeft ook een beetje de zelfde soort ouders. Toen het bij mij thuis niet goed liep zeiden mijn ouders ook altijd zulk soort dingen (alleen kreeg geen huisarrest) maar je moet begrijpen dat je ouders gewoon van je houden en niet willen dat jij blowt. Het heeft immers een slecht imago. Het beste wat je kan doen is denk ik tijdelijk je blow spullen uit huis doen en gewoon met je vrienden smoken. Je ouders zullen vast je kamer weer doorzoeken want je hebt nou eenmaal beschermende ouders. Later (bijvoorbeeld 13 december) gewoon zeggen pa ma ik ben volwassen ik wil gewoon even zitten met jullie en het er over hebben. Dan leg jij jou punten uit in wat jij van blowen vind, wat voor impact het op je heeft en hoe je ermee om gaat. Daarna vertellen je ouders hun verhaal en moet je het even rust geven. Mocht dat allemaal niet lukken dan heb je 2 opties. Of je stopt met blowen of je gaat een kamertje huren, alleen of met vrienden. Succes man en laat even weten hoe en wat je gaat doen. Dit is trouwens wat die vriend van mij heeft gedaan, ik hoop dat je er wat mee kan!"
"Jixx zei: Sorry hoor , maar ik ken iemand persoonlijk die er niks aan kon doen dat zijn moeder alcoholist was en hij daardoor nu niet goed functioneert. Zijn vader rookt wiet, en hij was toen een jaar of 25. Zijn vader gebruikt met alle twee zijn zonen samen cannabis, maar vond het niet tof als hij met mij alleen een jointje deed roken. Misschien had hij daar zijn goede redenen voor, en wilde hij dat het liever onder zijn toezicht gebeurde? Maar goed, deze jongen kwam dus wel bont en blauw geslagen door zijn vader op het werk aan, en ook zweep striemen , en ik heb die jongen zelf nooit geen enkele keer geslagen. Dus wat er mis is met sommige mensen? Vuile hypocriet ! Klik om te vergroten... Jou shit gaat veel extremer dan hier word aangegeven. Dus calm down. Prima dat je het er niet mee eens bent en dat mag je laten weten maar houd je wel in. OT: Heb je nog met je ouders kunnen praten of ben je uit huis?"
"@jixx Allemaal heel vervelend, maar blijf alsjeblieft op het topic. Het is ook niet erg dat je fel reageert. Zoals ik het zo lees zit je er wel mee. Schrijven kan je helpen om het probleem te accepteren en misschien wel op te lossen. Ik raad je aan om gewoon een topic te starten in het subforum: voeding,gezondheid, liefde en seks. Dan kan je lekker je ei kwijt en weten mensen ook een beetje van jou probleem. Mensen kunnen immers niet achter hun pc ruiken wat de ander aan het doen zijn of heeft gedaan. Een andere optie is om je hoofd leeg te maken bij het topic 'wat gaat er door je hoofd'. Succes."
"De reden waarom je zo slecht ging is omdat je eerst gaat zuipen en daarna smoken. De combi zelf is niet eens heel verkeerd, je kan er lekker vaag op worden. Bij ons heet dat stronken, stoned en dronken tegelijk. Het ligt aan de volgorde die je doet. Ik zal het je makkelijk maken. Het 1e is een no bueno, 2e kan maar nog steeds risico vol en de 3e is het meest veilig omdat je niet veel zuipt als je eerst geblowd hebt. Eerst drinken en daarna smoken = 90% kans op bad gaan Drinken en blowen tegelijk = 50% kans. je hebt meer controle als bij hierboven Eerst blowen en dan drinken = bijna altijd wel goed. Voor in de toekomst: Zorg ervoor dat je alinea's maakt, stuk overzichtelijker."
"Daarom gebruik ik greengo niet. Ik had hetzelfde. Wat je ook kan doen is naar de smartshop gaan, koop een houten pijpje voor max 10 euro en rook je hasj of wiet erin. Geen nicotine en een puurdere high heb ik gehoord."
"Hola people! Nu vraag ik mij dus af.. wat word meer geconsumeerd en waarom kies je het ene boven het andere? cheers!"