Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Dutchii 30gram TRIP REPORT

Psilocybe Dutchii 30gram TRIP REPORT

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi report man!

Super chill hoe je dingen omschrijft en verteld, kan ik erg waarderen. Beslist een mooie ervaring geweest.

Word je niet misselijk van de hoeveelheid die je hebt ingenomen? Of hoe deal je daarmee?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
30g klink als behoorlijk veel, zit er zoveel verchil in de psylocibinegehalten van die soorten, of maakt de dosering per persoon zo veel verschil?


Waarom heet de soort truffels niet "Psylocibe Bataviae", zoals je volgens de regels zou verwachten?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een bijzondere trip! Ik zelf heb ook een stuk meer dan de gebruikelijke 15g van truffels nodig om een echt goede trip te hebben, ook meer richting de 25 a 30g.

Wellicht ken je het al, maar de zogenaamde lemon tek versterkt voor mij truffels aanzienlijk. Maakt het voor zo'n 2 keer zo sterk.
M
MelchiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie? : Ik, alleen, man. 20 jaar. 1,78 80kg.
Wat? : Psilocybe Dutchii (truffels) 30 gram.
Waar? : Thuis
Wanneer? : 12-7-2016 +/- 24:00uur

Ik had al een jaartje niet meer getript ongeveer, en had dus laatst een kweeksetje voor Paddo'tjes besteld. Nu staan ze ongeveer 2 weken maar nog steeds niks, dus ik dacht laat me nog 1x truffels uitproberen, want ik kon echt niet wachten meer. Aangezien de truffels altijd zwakke trips waren geweest en ik een keer eerder 30gram had gehad en amper tripte, wou ik het liefst gewoon weer paddo's, maar ik besloot om het toch nog 1x te proberen. Ik 30gram Psilocybe Dutchii gehaald bij de smartshop, snel nog langs de coffeeshop om wat haze en skunk te halen en dan weer richting huis.

+/- 23:00
Ik kwam thuis, had heel erg honger maar kon met moeite de honger negeren wat geleidelijk aan steeds minder werd. Had de hele dag al niet gegeten ivm met de trip. Ik wat drinken en eten verzamelen, daarna jointjes draaien, en toen kwam het moment, was zo'n 00:33uur nu ongeveer en ik had truffels gepakt. Ben op de bank gaan zitten, en was aan het nadenken hoe ik de truffels naar binnen zou werken. 2 hele bakjes is best veel smerigheid om te eten dus dan wil je het toch zo efficiënt mogelijk naar binnen werken. Ik besloot dus om een heel bakje gelijk in me mond te doen, zo snel mogelijk tot moes kouwen en doorslikken met een slok cola. Ontzettend ranzig, maar het werkt, ik kon zo binnen 2 minuten beide bakjes naar binnen werken. Ik moest een paar keer flink boeren en was bang dat ik moest overgeven maar dat gebeurde gelukkig niet, ik leunde achterover tegen de bank, steek me jointje aan en neem een paar hijsen.

(tijd vanaf de eerste kenmerken trip)
+00:37
Ik voel een lichte waas over me heen komen, net 5 minuten geleden de truffels op en ik voelde het al opkomen, Kwam door de wiet dacht ik, en genoot ervan.

+00:45
Ik heb echt een ontzettende body high en alles golft door elkaar heen, in harmonie, langzaam zie ik dingen versmelten met elkaar.

+00:55
Ik begint nu echt flink te trippen, het voelt alsof ik onder een berg lig, en die berg drukt op mijn borst. Niet zozeer onprettig, maar ook niet prettig, Het was er gewoon en ik besteed er voor de rest vrij weinig aandacht aan. Ik besef nu dat ik echt keihard ga trippen en dat dit nog maar het begin was. Ik probeerde de aandacht ergens anders op te focussen dus ik zet een aflevering van The 4400 op. Ik volg het voor een minuut en ben dan allang weer kwijt wat ik aan het doen ben.

+01:22
Ik schok omhoog op de bank. Ik ben weg geweest zo voelt het. Niet in de zin van slapen, maar ik was weg uit me lichaam geweest zo voelt het. Alsof ik in het universum was getrokken, dat ik in de goddelijke oersoep was terecht gekomen en het voelde geweldig. Ik zag zoveel mooie dingen, en terwijl ik dit zag had ik geen enkel besef meer van wie ik was. Ik wist alleen dat ik goddelijk moest zijn, minstens voor een deel. Ik ben niet meer mijzelf in de zin van de ego, ik ben mijn ware zelf achter de ego.


+01:43
Ik schiet weer weg, uit mijn lichaam, in het universum. Ik kreeg uitleg over van alles en nog wat. Er was niemand die wat zei maar mijn gevoel vertelde me wat er was. Ik blijf maar doormalen over de patronen in het leven, in het universum, hoe elke gedachte en elke actie weer een kettingreactie van verschillende patronen kan bewerkstelligen. Hoe alles al van te voren besloten is door middel van simpele nullen en éénen, en tegelijkertijd altijd nog kan verander door de oneindige mogelijkheden van patronen.

+03:27
Ik schok weer terug in mijn lichaam, zo voelt het althans, en ik zie weer door me eigen ogen, ik lig nog steeds op de bank. Ik voel me zo verdoofd kan amper bewegen en als ik ga staan, dan moet ik moeite doen om te blijven staan. Ik besluit naar de bench te kruipen en de hond te halen. Ik wou knuffelen, ik haal me hond uit de bench en we kruipen samen weer naar de bank. Ze komt lekker bij me liggen en gaat verder met slapen. Ik knuffel haar, haar vacht zo lekker zacht. Ik besluit om jointje te draaien, kost me veel moeite, na een kwartier is het me gelukt.
Ik steek de joint op neem een paar hijsen en ik vertrek weer.

+04:43
Ik heb het gevoel dat de hele avond me ogen wagenwijd openstaan, zelfs wanneer ik ze dicht heb. Ik zie gewoon alles. Ik ben nog steeds compleet van de kaart. Kan heel moeilijk denken en me focussen op me gedachten, het komt en het gaat, en ik vindt het allemaal prima. Totaal geen tijdsbesef, elke keer dat ik "wakker" schrik is er een uur of meer voorbij gegaan en dat terwijl ik het begin tot het eind van dit universum al tig keer had meegemaakt.

+05:15
Ik besluit met de hond te gaan wandelen, ben nog steeds ontzettend van de kaart, maar hallucinaties en visuals vallen nu heel erg mee. Dit lijkt meer op lsd hoe alles samengolft, en ik vindt het prima, alleen de body high is nog steeds super intens. Ik wandel door het bos en de hond is verbonden met mij, ze reageert op me geest en gedachten en het lijkt alsof ik alles kan zien, ruiken en horen via haar door telepathie. Dit is zo apart, maar had dit al vaker ervaren met me andere hond toen ik op LSD tripte.

+06:00
Ik kom thuis, helemaal nat van de dauw in het gras. Maar goed heerlijk gewandeld. Het lijkt nu allemaal wel af te nemen maar het is allemaal nog steeds ontzettend intens. Normaal gesproken zou ik nu al uitgenuchterd zijn met lichte mellow feeling erna, maar gevoelsmatig tripte ik hem echt nog hard.

+07:00
Me moeder komt beneden, ik ben nu redelijk nuchter, heb alleen wel een beetje last van giegels. Heel grappig, op het moment dat iemand me recht aankeek krijg ik de neiging om te giechelen als een klein meisje. A fijn, me moeder dacht dat ik super stoned was, dus dat was makkelijk afgedaan voor nu, had geen zin om te praten. Besluit een jointje te draaien en met laptop in bijkeuken te zitten. serie checken.

+08:22
Ik wordt wakker, zit nog steeds in de stoel in de bijkeuken. Besluit dat het mooi is geweest en verplaatste naar de bank. En ging verder slapen.

Dat was het wel.
Het was echt een intense trip. Ik heb bijna alleen maar op de bank gelegen, kon gewoon niet bewegen halverwege de come-up en de piek. De eerste keer dat ik echt trip op truffels en dan meteen goed. Dit was echt een egodeath experience, en dit was zeker wel een level 5 trip.

Ik heb geen moment angst of iets gevoeld terwijl ik wel erge dingen heb gezien, maar ik ben ook altijd bewust geweest tijdens de hele trip dat het een trip is. Heel apart, om dit zo te ervaren.
Beslist mijn zwaarste trip tot nu toe, en ik dacht dat de vorige keer al extreem was.

Nu uitrusten.
:grin:
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Super mooi report!
Wat mooi ook die verbintenis met je hond..echt apart lijkt me dat.
Truffels staan zeker nog op m'n verlanglijstje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."