Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat een kwal, sorrie dat ik het zo schrijf..... die pap van jou, om jou mislukkeling te noemen... mijn vader vertelde mij ooit "een psychiater zou op jou af kunnen studeren" nou daar kan je het dan mee doen..... ik kan nu wel terug denken, en zien, dat het meer zegt over mijn vaders frustraties dan die van mij.... luister ik zeg niet dat ik makkelijk ben.... ehhh, nee, ik heb scherpe randjes.... maar uiteindelijk ben ik wel een product ontstaan uit zijn genen-pool en die van mijn moeder.... Ik zie het nu, echt als een moeite, van mijn vader, om met mijn puber-gevoelens om te gaan.... en dus eigenlijk zijn onkunde... want zo'n moeilijke puber was ik nou echt niet... (haha dat was mijn jongste zusje ) daarmee wil ik zeggen..... ja het kwam verdomt hard aan, toen ik dit te horen kreeg, en ik dacht dat ik gekker was, dan de grootste idioot die er rond loopt..... maar uiteindelijk kwam ik er achter, dat ja, ik ben niet makkelijk, maar nee, ik ben niet idioot, en zeker niet maffer, dan de persoon die dit tegen mij zei... Dus pap..... Commentaar hebben is makkelijker dan "je eigen fouten toegeven" asjeblieft, deze proost ik op jou"
"de niet te slanke Patrick Stump..... ik kan echt smelten door zijn rock-look..... en smile :P hoeft niet persee knap, maar lekker, mooie lippen, lieve kop, en toch ruig, en stout hahaha snappen jullie het nog"