Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Evert zei: Nu is de enige vraag, hoeveel van mijn DMT raden jullie aan om er bij te gooien om echt een super heftige trip te krijgen, maar niet in het gekkenhuis te belanden? Ik heb de neiging om de volle 100 a 120 mg erbij te gooien, maar is dat te veel of niet? DMT eten (ookal is het met MAOI) blijft altijd minder effectief dan DMT roken heb ik gelezen (met een factor 2). Dus 60 mg eten heeft ongeveer hetzelfde effect als 30 mg roken las ik ergens. Aangezien 30 mg roken altijd wordt aangeraden als beginnersdosis wil ik gaan voor de 60-mg-roken-equivalent; oftewel 120 mg eten. Hier heb ik slechts 1 bron voor helaas, een andere drugsforum-website, en dat vind ik niet betrouwbaar genoeg. Daarom wil ik graag jullie ervaring hiermee horen. Klik om te vergroten... Als je echt een heftige trip wilt en die 100-120 mg is alles wat je hebt zou ik het in één keer doen, het is zeker geen fysiek gevaarlijke dosis. In de pratijk lijkt het effect van pharmahuasca sterk te variëren van persoon tot persoon en van keer tot keer: misschien ga je superhard, misschien helemaal niet. Ik kan je wel wat tips geven om de kans op het laatste scenario te minimaliseren. 1) Aangezien je je dmt gekocht hebt om te roken neem ik aan dat het freebase is. Voor orale inname kun je het best omzetten naar een zout (wordt efficiënter opgenomen en geeft minder maagproblemen). Dit doe je door de freebase in een glas cola of sinaasappelsap te gooien (wordt fosfaat en acetaat respectievelijk) en een minuutje of tien te wachten voor je het opdrinkt. 2) Neem de mao-remmer en de dmt (allicht met wat tijd tussen, ik weet niet wat je als mao-remmer gebruikt) op een min of meer nuchtere maag en eet kort daarna een stukje brood met boter. Om de één of andere reden lijkt dit alles in gang te zetten, de dmt zou nu snel moeten beginnen in te kicken. Succes!"
"Evert zei: Ik heb net DMT geprobeerd door het te roken, maar ik kan het gewoon niet. Het smaakt naar verbrand plastic en ruikt naar een poepspray die je in de fopwinkel kunt kopen. Klik om te vergroten... O ja, dit ligt trouwens voor 100% aan je rooktechniek. Verbrand plastic / poepspray = verbrande dmt, het voelt waarschijnlijk ook aan als een wolk glasscherven wanneer je inhaleert? Als je dmt correct verdampt heeft het bijna geen smaak en voel je het ook amper binnenkomen (of het moest echt ranzig onzuiver zijn). Vergeet niet dat dmt geen directe vlam nodig heeft om te ontbranden, teveel hitte kan al volstaan. Dmt snel genoeg verdampen zonder iets te verbranden vergt wel wat oefening ongeacht de methode. Zelf vind ik 'the machine' het beste werken en dan mislukt het nog soms, zeker na de eerste goede teug."
"Evert zei: Maar als je het omzet naar een zout dan is het toch een andere stof geworden? Werkt het dan nog wel als dmt? Ik had wel gelezen dat als je dmt uit een plant/bladeren wilt extraheren dat je het in een zure vloeistof moet stoppen, zoals water met citroensap. Is dat hetzelfde principe als wat jij bedoelt met die cola/sinaasappelsap? Zoja, gebeurd datzelfde proces niet al in je maagzuur? Of is het dan al te laat zegmaar? :-P Klik om te vergroten... Niet echt. Dmt in de plant is altijd een zout (dit geldt als ik me niet vergis voor alle alkaloïden) en wordt pas omgezet in freebase tijdens de extractie. Je kan je freebase natuurlijk ook gewoon zo naar binnen gooien maar dan wordt ie volgens mij alsnog omgezet naar één of andere zoutvorm in je maag vooraleer hij opgenomen wordt. De reden hiervoor is dat freebase niet oplost in water, een beetje zoals thc eigenlijk. Door de methode van hierboven te volgen zorg je er voor dat de dmt sneller en beter wordt opgenomen en dus ook minder lang in de maag blijft rondhangen = sterker effect en minder kans op misselijkheid en dergelijke. Evert zei: Ik had inderdaad gelezen dat brood geen problemen mag opleveren bij maoi, maar ben je over die boter heel zeker? Zoja, dan dankje voor die tip. Klik om te vergroten... Tja ik ben natuurlijk geen dokter of biochemicus maar mijn ervaring en die van vele anderen zegt me dat dit geen probleem is, ik heb het trouwens ook maar over één of twee sneetjes. Kijk, zolang het om de typische reversibele selectieve moa-a remmers gaat (o.a. moclobemide en harmala-alkaloïden vallen hieronder) zijn al die dieetrestricties eigenlijk fel overdreven. Je kan je er best aan houden om de trip zo smooth mogelijk en zonder hoofdpijn te laten verlopen maar levensbedreigend zal het niet vlug worden. Het enige waar je je echt strikt aan moet houden is niet combineren met medicijnen of andere drugs, meer bepaald diegenen die je serotonine- en/of dopaminepeil verhogen. Een jointje kan altijd natuurlijk."