Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren ca. 1 gram. Vandaag nog twee gram. Ja... Ik heb wel wat last van mijn maag."
"Vandaag voor het eerst mephedrone op! Eerst kleine beetjes gesnoven, maar dat deed niet echt veel. Toen wat gegeten en nog wat gesnoven. Snuiven is geen pretje, het brandt flink en de smaak is typisch van iets wat ik over de planten zou gooien. Bitter jodium achtig vind ik het, maar ik vertrouw mijn reuk en smaak al een tijdje niet meer. Toen ongeveer 250mg in een glas gegooit en er water bij gedaan. Het lost snel op en doet het water natuurlijk ook smerig smaken. Toen ik even daarna net dacht dat het spul geen effect op me had kwam de rush... Rechtuit lopen werd moeilijk en ik voelde een milde mdma achtige roes. Mijn mond werd droog en het beeld wazig. Toen ik in de spiegel keek zag ik dan ook dat mijn pupillen vergroot waren. Dus toch! Ik merkte dat mijn kaak een eigen leven ging leiden en dat de zweetklieren aan het werk waren gezet. Mijn hartslag was iets verhoogd en ikvoelde me lekker! Ik heb dus echt spul gekregen en het werkt nog ook. Ja, dit was veel beter dan die nep-coke die ik al tijden krijg voorgeschoteld. En dat nog wel voor 15 uro per gram. (Ik weet dat dat natuurlijk ook veel te duur is. Het is waarschijnlijk voor een schijntje ingekocht) Anyway, voor 'stept on blow' betaalde ik ook 40-50 pegels. Gelukkig heb ik meteen 5 gram gekocht, dan kan ik met koninginnedag ook nog uit mijn dak en tevens iets uitdelen aan mijn vrienden. Kunnen we samen gezellig kletsen want dat is geen probleem met dit plantgroeimiddel. Inmiddels begint het uit te werken en wil ik een nieuwe dosis. Toch maar niet doen. Morgen moet ik werken en ik merk dat mijn zweet een beetje anders ruikt. Net als bij speed kan dat wel een tijdje duren. Bovendien wil ik slapen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik morgen een kater heb."
"Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker."