Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vrijdag voor het eerst een bad trip gehad op wiet. Ik heb verschillende soorten drugs gebruikt (xtc, mdma, ghb, paddo's etc) en heb nooit een bad trip gehad. Ik had al zo'n 2 jaar niet meer geblowd, en een vriendin en ik besloten om het maar weer eens een keertje te doen. Vlak nadat de joint op was voelde ik me prima, maar na een tijdje werd ik paranoide, ik vatte de dingen die m'n vriendin tegen me zei totaal anders op, dacht dat ze heel boos op me was. Mijn gedachtes waren ook ontzettend raar. Ook kreeg ik een soort van hallucinaties, die ik ook met mijn ogen dicht kon zien. Niet hallucineren zoals op bijvoorbeeld paddo's, maar een soort vage schimmen waarvan ik wist dat ze niet echt waren, maar die toch heel eng waren. Ik kan het niet echt beschrijven. Ik heb die vriendin verteld dat het niet goed ging en ben naar huis gegaan, toen ik eenmaal in mijn bed lag bleven de hallucinaties doorgaan. Ik vind dit echt heel raar, ik geloofde het nooit als mensen zeiden dat ze gingen hallucineren op wiet, want kom op, het is wiet. Die vriendin had nergens last van. Is dit normaal of is er iets raars met me aan de hand?"
"Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te weten dat dit bij meerdere mensen gebeurd. Ik blijf in ieder geval de komende tijd van wiet af."
"Ik heb twee keer blauwe mitsubishi's gehad en ik vond ze erg fijn. Geen idee hoeveel mg erin zat, ze waren in ieder geval niet heel sterk, maar ik vond ze wel prima! Zeker als je 3 maanden niet gebruikt hebt, zal het effect wel goed zijn, bij mij was het love-gevoel in ieder geval wel aanwezig."
"Re: Hasj-olademelk Tja.. apart? Zolang jij het maar als prettig hebt ervaren, toch. Maar hoe ben je op het idee gekomen hasj chocolademelk te maken, daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord."
"Altijd heel leuk om te lezen, zo'n eerste keer mdma! Probeer het inderdaad een keer op een feestje, dat is (naar mijn mening) nog leuker."
"Als je in Groningen pillen doet zou ik zeker naar subsonic, pand48 of pulse (eerder klup) gaan! Ze draaien wel techno/dubstep/drum 'n bass, ik weet niet of je daar van houdt, maar die plekken zijn heel chill en je zult er genoeg mensen tegenkomen die ook aan de pillen zitten. Goed om te horen dat je het zo leuk hebt gehad!"
"Ik ben benieuwd naar het report! Zou toch wel ideaal zijn als het werkelijk zo goed is."
"Is domperidon te verkrijgen zonder een briefje van de huisarts? Ik heb hier namelijk ook erg veel last van."
"25tolife zei: noppes zei: Is domperidon te verkrijgen zonder een briefje van de huisarts? Ik heb hier namelijk ook erg veel last van. Klik om te vergroten... Ja zonder probleem in de apotheek te halen. Geen recept vereist. Lees wel de bijsluiter even, altijd handig/belangrijk te weten natuurlijk Klik om te vergroten... Oke, super! Ik ga het zeker proberen. Heb inmiddels al een hele tijd geen xtc gebruikt, gewoon omdat dat overgeven mij zo tegenzit. Hopelijk helpt dit."