Wat jij beschrijft mandra heb ik ook dikwijls, vooral als ik alleen stoned zit te zijn
Ik vind dat echter meer dagdromen, fantaseren als het waren.
Als ik nuchter met m'n gedachten afdwaal, zie ik die beelden ook lichtelijk voor me. Inleven in die gefantaseerde gebeurtenis.
L-123-R zei:
Ik heb nog nooit echt gehallucineerd, dus kan er verder niet over oordelen.
Ik wel, en kan erkennen dat er zeker meerdere soorten hallucinaties zijn.
Je hebt de patroontjes van LSD en paddo's, de vage wereld van salvia, levensechte waanbeelden na te lang doorgaan met MDMA en/of MDA, de wereld in een andere jas door de ogen van een 2c'tje en zo kan ik nog vele dingen opnoemen. Hallucineren van wiet is ook zeker mogelijk, maar wat jij zegt vind ik gewoon bij de bewustzijnsveranderende werking die bij wiet hoort.
Negatieve lichamelijke effecten die je noemt zijn inderdaad wat minder, heb ik bij lage dosissen eigenlijk nooit last van.