#1
Ik heb je bericht even verplaatst naar 'De Coffeeshop'.
http://www.nieuws.nl/binnenland/2013040 ... aar-Belgie
Inderdaad, de telers worden strenger aangepakt waardoor ze naar België verplaatsen. Al is er ook weer een lichtpuntje in Nederland momenteel:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/rec ... ~a3770310/
http://www.nieuws.nl/binnenland/2013040 ... aar-Belgie
Inderdaad, de telers worden strenger aangepakt waardoor ze naar België verplaatsen. Al is er ook weer een lichtpuntje in Nederland momenteel:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/rec ... ~a3770310/