Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Italiano, Ik zag je post en kan je het volgende over Medikinet vertellen. Ik ben zelf ADHD-er en heb dit medicijn zelf geprobeerd. Het had bij mij alleen niet de uitwerking die het zou moeten hebben maar dat terzijde. Het probleem met Medikinet CR is dat het in "fases" werkt. De eerste fase komt een half uur na inname vrij. Deze staat dan gelijk aan ongeveer 18mg Methylfenidaat welke dus gelijk staat aan ongeveer 2 pilletjes Ritalin. Deze fase werkt, over het algemeen, 4 uur. De tweede fase begint te werken na ongeveer 3 uur na inname van de capsule en overlapt dus het laatste uur van de eerste fase waardoor je een stabiele afgifte zou moeten hebben. Helaas is het per persoon afhankelijk hoe Medikinet uitpakt. Daarbij vind ik dat Medikinet lang niet zo sterk is als de normale Ritalin en ben ik van mening dat je voor recreatief gebruik beter de kortwerkende Ritalin kan nemen. Ik weet zeker dat je van 40mg Ritalin gaat stuiteren. In een capsule Medikinet zit voor de ene helft direct werkende Methylfenidaat en voor de andere helft zit er Methylfenidaat met een maagsapresistent omhulsel in. Het zou zomaar kunnen zijn dat als je het crushed en inneemt dat dit maagsapresistente goedje zich mengt met de rest van de Methylfenidaat waardoor de afgifte totaal ontregeld word. Heb je er trouwens wel aan gedacht dat je Medikinet met een "werkende" maag moet innemen? Dit houd in dat je eerst echt even wat moet eten voordat je het inneemt of beter nog tijdens het eten innemen! Wil je echt wat leuks proberen dan raad ik je Dexamfetamine aan. Dit is ook een "medicijn" voor ADHD en is 2x zo sterk als Ritalin. Heel kort door de bocht: -Ritalin werkt als coke en remt de heropname van Dopamine. -Dexamfetamine werkt als speed en bevordert de afgifte van Dopamine. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje inzicht heb kunnen geven in de wereld van ADHD Medicijnen. Wees wel altijd voorzichtig met experimenteren, je bent immers altijd je eigen proefkonijn Succes!"