Jammer dat ik pas zo laat deze topic zie, was even niet aanwezig op het forum.
Ja, colt turkey is een ware hel. Voorstellen kun je het je niet, zelfs niet wanneer je het
al vaker mee hebt gemaakt. Pas wanneer je er midden in zit, zie je weer hoe ontzettend
zwaar, diep, pijnlijk en ellendig het is. Het is dus niet zo makkelijk als dat De Dunne boven
zei, met; "wat is nu 5 dagen afzien." Want die 5 dagen zijn een ware hel, en lijken voor
diegene die ze ondergaat zowiezo 10 volle dagen daar je s 'nachts hooguit een uur slaapt
ofzo. En ieder uur voor je gevoel wel 3 uur lijkt te duren.
Om verder je vraag te beantwoorden, vrees dat die Tramadol je niet echt gaat helpen.
Ben je heroine gewend dan merk je amper wat van tramadol. Zeker niet wanneer je afkickt.
Dan heb je een veel hogere dosis nodig als 100 mg, en veel meer tebletten als 1 per dag.
Vrees dus dat je de eerste dag al al je pillen op knabbelt. Wat helpt dan wel, methadon, maar
ook pas bij de 3de dag echt, daar je een bloedspiegel moet opbouwen. Helaas werkt eigenlijk
weinig tot niets bij dope afkicken. Ook geen slaappillen, etc. Enkel andere opiaten, maarja,
daar wil je dus juist vanaf. Toch denk ik dat je aan methadon moet denken, zal de pijn en
ellende niet veel verzachten maar zeker iets. En wanneer je het 10 dagen neemt zeg maar,
en 2 dagen voor je met heroine stopt met methadon begint, (lage dosis, enkel om bloedspiegel
op te bouwen.) dan is het wel enigsinds te doen. Maar, afkicken blijft helaas afkicken.
Hel blijft hel.
Heeeeeeeeeel veel succes gewenst joh!
Leveldesigner.
(edit)
wat een bijzondere manier trouwens van dope gebruiken! Was dit helemaal vergeten te zeggen.
Ken wel mensen die het snuiven maar dat komt niet vaak in het westen hier voor, meer roken en
spuiten. En als men dan snuift dan is het gewoon de stof opsnuiven. Zoals jij het doet is het wel
erg apart. Hoop dat je wel goed beseft dat de heroine de laatste 15 jaar bijzonder gevoelig is voor
zuurstof. Dus, doe jij dope in een zakje en snuif je eraan, en bewaar je het dan voor de volgende
dag dan is de sterkte echt een stuf afgenomen. Daarom is de dope ook zo zwak in Nederland. Want
zelf heel veel dealers weten dit niet. Dus die doen hun voorraad steeds open en dicht wanneer ze
er iets vanaf nemen. En in 3 dagen is de dope dan zeker 3/4 qua sterkte gedaalt! Dit is niet
overdreven! Mocht je hier meer over willen lezen dan kun je mijn topics hierover lezen op dit
forum. Gewoon even zoeken onder heroine en zuurstof.