Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol voor de paar dagen CT heroine

Tramadol voor de paar dagen CT heroine

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem aan dat CT Cold Turkey betekend?
Als je 5 dagen medicijnen gaat nemen is het geen cold turkey...
Plus op eigen houtje zoiets bedenken is niet verstandig. Luister naar je arts.
Wat is nou 5 dagen afzien? Zeker als je weet dat je je daarna beter gaat voelen.
j
jantjessLid
01-01-2024, 00:00
#2
ninja zei:
ja als je tramadol neemt ga je niet ct en tramadol werkt maar 8 uur.. ik heb er gisteren nog op gechild en over de heledag naam ik er 7 eerst 2 toen weer 2 en later 3 want anders merkte ik er nix meer van.. en het was al even geleden dat ik het had genomen maar als je van de hero komt ken ik dat 1 of 2 trama je weinig doet
Klik om te vergroten...


DNkjewel voor je reactie
Hoeveel Mg tramadol neem jij in ? Want ik heb die van 100mg en neem je het vaker of doe je het een keer in de zoveel tijd en gebruik je het zomaar voor de kick of om een reden. De reden waarom ik het wil nemen is om die hel van de cold turkey te vermijden. En wat voel je als je tramadol inneemt . En weet je wat je misschien gaat voelen als je het inneemt als je cold turkey hebt en gaat het wel helpen tegen cold turkey?
Groetjes en dankjewel
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 50 mg maar denken dat nix je ken helpen tegen de hel van ct dat is een pad dat ieder voor zich moet bewandelen.. May The force be with u
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat ik pas zo laat deze topic zie, was even niet aanwezig op het forum.
Ja, colt turkey is een ware hel. Voorstellen kun je het je niet, zelfs niet wanneer je het
al vaker mee hebt gemaakt. Pas wanneer je er midden in zit, zie je weer hoe ontzettend
zwaar, diep, pijnlijk en ellendig het is. Het is dus niet zo makkelijk als dat De Dunne boven
zei, met; "wat is nu 5 dagen afzien." Want die 5 dagen zijn een ware hel, en lijken voor
diegene die ze ondergaat zowiezo 10 volle dagen daar je s 'nachts hooguit een uur slaapt
ofzo. En ieder uur voor je gevoel wel 3 uur lijkt te duren.

Om verder je vraag te beantwoorden, vrees dat die Tramadol je niet echt gaat helpen.
Ben je heroine gewend dan merk je amper wat van tramadol. Zeker niet wanneer je afkickt.
Dan heb je een veel hogere dosis nodig als 100 mg, en veel meer tebletten als 1 per dag.
Vrees dus dat je de eerste dag al al je pillen op knabbelt. Wat helpt dan wel, methadon, maar
ook pas bij de 3de dag echt, daar je een bloedspiegel moet opbouwen. Helaas werkt eigenlijk
weinig tot niets bij dope afkicken. Ook geen slaappillen, etc. Enkel andere opiaten, maarja,
daar wil je dus juist vanaf. Toch denk ik dat je aan methadon moet denken, zal de pijn en
ellende niet veel verzachten maar zeker iets. En wanneer je het 10 dagen neemt zeg maar,
en 2 dagen voor je met heroine stopt met methadon begint, (lage dosis, enkel om bloedspiegel
op te bouwen.) dan is het wel enigsinds te doen. Maar, afkicken blijft helaas afkicken.
Hel blijft hel.

Heeeeeeeeeel veel succes gewenst joh!

Leveldesigner.

(edit)
wat een bijzondere manier trouwens van dope gebruiken! Was dit helemaal vergeten te zeggen.
Ken wel mensen die het snuiven maar dat komt niet vaak in het westen hier voor, meer roken en
spuiten. En als men dan snuift dan is het gewoon de stof opsnuiven. Zoals jij het doet is het wel
erg apart. Hoop dat je wel goed beseft dat de heroine de laatste 15 jaar bijzonder gevoelig is voor
zuurstof. Dus, doe jij dope in een zakje en snuif je eraan, en bewaar je het dan voor de volgende
dag dan is de sterkte echt een stuf afgenomen. Daarom is de dope ook zo zwak in Nederland. Want
zelf heel veel dealers weten dit niet. Dus die doen hun voorraad steeds open en dicht wanneer ze
er iets vanaf nemen. En in 3 dagen is de dope dan zeker 3/4 qua sterkte gedaalt! Dit is niet
overdreven! Mocht je hier meer over willen lezen dan kun je mijn topics hierover lezen op dit
forum. Gewoon even zoeken onder heroine en zuurstof.
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja als je tramadol neemt ga je niet ct en tramadol werkt maar 8 uur.. ik heb er gisteren nog op gechild en over de heledag naam ik er 7 eerst 2 toen weer 2 en later 3 want anders merkte ik er nix meer van.. en het was al even geleden dat ik het had genomen maar als je van de hero komt ken ik dat 1 of 2 trama je weinig doet
j
jantjessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

Ik ben al 3 of 4 keer terug gevallen alle keren ben ik afgekickt als ik naar het buitenland ga want daar kan ik niet aan dope komen en toch om van me zelf af te kicken. Ik ben dan minimaal 5 dagen een zombie geel, geen eetlust, spierpijn, diarree,geen slaap, moe,misselijk en na paar dagen emotioneel afschuwelijke dagen en toch val ik terug na een paar maanden weer in Nederland te zijn. Ik gebruik dope op een hele rare manier, ik maak het poeder zet het in een zakje dan schud ik het zakje en dan ruik (inhaleer) ik de damp ervan in binnen een minuut voel je je al stoned. Dit keer wil echt stoppen maar alleen het gedachte al van de afkickverschijnselen maken me depressief.
Ik wil dit keer medicijnen gebruiken voor me CT ik heb 6 tramadol pilletjes en die wil ik gebruiken geduurend mijn CT.
Ik ben eerder naar de dokter geweest en die zei dat het beste was om gewoon een CT te doen zonder methadon of iets. Maar dit keer wil ik het echt niet. Want ik weet ook niet waar ik medicijnen kan krijgen alleen voor die paar dagen CT om normaal te kunnen slapen en te kunnen eten en te kunnen functioneren.
Weet iemand misschien hier meer over en kan diegene mij aub meer vertellen en of dit wel kan, gedurend de CT tramadol gebruiken ? Ik heb ook maar echt 6 pillen precies voor 6 dagen CT

Alvast bedankt,
Jantje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."