Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik hier allemaal lees zijn eigenlijk alleen maar negative dingen (op een paar dingen na dan). Ze weten niet hoe je het doet in het leven. Ja ze heeft een dochtertje van 6 maar wie zegt dat die niet op nummer 1 staat? dat Luna er hard voor vecht dat haar dochtertje alles zal krijgen wat ze wilt krijgen. En natuurlijk is een blowende moeder niet goed maar ik heb er ook mee leren leven. Zelf ben ik nu 19 jaar en woon sinds mijn 17e op mezelf. Wat ik thuis heb meegemaakt dat wil jij niet Luna. Mijn moeder blowde dan al vanaf dr 17e en is nu 48 dus dat zijn al wat jaartjes. en dat moet zeker wat met je doen! Ze werd gek, zag dingen die er niet waren en het ergste van alle ze gaf mij de schuld van dingen. (het ging zo ver dat ze zelfs dacht dat er mensen waren die haar telefoon afluisterde....) Waar ik dus de sjaak van was. ze had vaak last van stemmingswisselingen en omdat mijn ouders z gescheiden zijn toen ik 5 jaar oud was had ik alleen maar m`n eigen moeder (veder ook geen familie contact of contact met vader alleen soms met me opa) Het werd eigenlijk met het jaar erger, en als kind word je daar ook heel onstabiel door. Dat leven wil ik nooit meer herleven en ik krijg er al rillingen van als ik er weer aan terugdenk. Zelf ben ik ook al stevig gaan blowen door al mijn problemen. het begon als lekker en omdat ik mijn eigen huis heb kan ik dat gewoon thuis doen. Waarom je dus naar mijn mening moet stoppen is niet omdat je een dochtertje heb ik geloof zeker dat mensen goed kunnen functioneren en ook als ze blowen. Maar na een aantal jaar flink blowen en dan ook elke dag kan je echt gek worden en dat zou zonde zijn. want volgens mijn moeder is het allemaal mijn schuld geweest terwijl ik op mijn 16e het huis uit werd gezet en geen ouders die mij opvingen maar me vrienden waar ik toen moest gaan wonen! Zelf probeer ik ook te stoppen met blowen wat nog best lastig is want wat is er uiteindelijk zo lekker aan het blowen? dat je alles even vergeet of gewoon omdat het zo lekker is. Ik denk niet dat mijn berichtje veel zal doen maar ik moest het toch even kwijt. misschien dat je er toch van gaat nadenken Wat ik ook uit je verhaal lees is dat je wilt stoppen voor andere en dat is naar mijn mening nooit het goede. je stopt/mindert voor jezelf en voor niemand anders! Kijk maar eens hoe goed je je voelt als je een paar weken niet blowt! en de mensen moet hier niet zo negatief doen Een dag niet geblowt moet je gewoon positief inzien! en Luna je wilt niet zo`n moeder worden als de mijne want ik krijg soms gewoon haat gevoelens naar m`n eigen moeder terwijl ze wel alles voor me heeft gedaan dr hele leven"