Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo en nu eindelijk ergens om mijn frustratie op te schrijven. Ik ben vanaf mijn 14de begonnen met echt drinken en op mijn 12de eerste drankje (oudere vrienden)ben nu 17. Toen ik nog regelmatig stapte met mijn familie(jongeren)(Nu alleen met me maten) dronk ik wel is te veel bier, kwestie van grenzen leggen. Op mijn 15/16 weet ik dan ook mijn grenzen. Maar op de dag van vandaag wordt je er nog op aangekeken op die ene keer dat je je ff vol liet gieten . Er wordt dan ook gezien als de BIERMAN. Ik kom dan ook meestal aangeschoten thuis(weekend) maar nooit meer dronken want ik weet mijn grenzen. Heb daardoor dus ook een tijdje coke gebruikt om dus niet meer aangeschoten thuis te komen maar daar ben ik gelukkig vanaf. Uit frustratie en ik ook meer gaan drinken Er wordt ook gezegt alcholist dit dat. Maar ben ik dan echt ''verslaafd'' als ik meestal aangeschoten thuis en niet dronken. Of heb ik een vertekend beeld van alchoholverslaving. Alvast bedankt"
"Ik een paar maten gingen naar een voor ons grootfeest op een zaterdag avond. Dus lekker indrinken er voor, op het feest ook lekker er tegen aan. Er werd geen woord gesproken over sos. ik had ook niet de intentie op te gaan snuiven.Ben pas 16 jaar Maar toch gebeurde het. Ik ken veel jongere gebruikers en verkopers. dus na lekker gezopen te hebben moet je natuurlijk ook naar de wc. Was aardig aangeschoten. Kwam op de weg naar de wc dus een hele goede maat tegen. die dus vroeg of ik een keertje sos had geprobeerd. ik zei nee. hij vroeg dus aan mij om te proberen, maar dat wel me aangescoten bui weg ging. dus ik aardig wat snuiven op de wc. en ik voelde me daarna zo heerlijk paar meide naar huis genomen met me gladde praatjes ineens en tjaa. me maten(met wie ik ging drinken) wisten niet wat hun overkwam toen ik ineens met elk meisje ging praten. maarja na 2 weken heb ik nog de drang om nog een grammetje te halen omdat het gewoon zo heerlijk en lekker was. vooral omdat het bijna kerst en oud&nieuw is."
"Heb er helaas niet vanaf kunnen blijven, omdat de wiet niet meer helpt om ff problemen te kunnen vergeten. Maar na het nieuwe jaar stop ik met de sos."