Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"desoxyn is geen "meth of crystal" het is de medische vorm van "gewone" speed in pilvorm en word nog steeds gebruikt in psychiatrie, als middel tegen (ADHD ?????????) zijn die niet actief genoeg)) en narcoleptie, maar het is onnodig naar de huisdokter te rennen want een voorschrift zal je nooit kunnen bemachtigen, en als je aan een voorschrift zou geraken worden de gegevens over de voorschrijvende dokter en uzelf doorgegeven aan een controlerend orgaan door de apotheek. iets makkelijker te bemachtigen is captagon (amphetamine) iets afgezwakte versie van desoxyn, is ondertussen uit de handel genomen maar veel apotheken hebben nog wel enkele doosjes in vooraad ps. reactie op hillbilly, meth is echt wel een gevaarlijke drug"