Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste XTC ervaring was top. Ik hoorde dat mijn vrienden hadden besloten om een keertje XTC te proberen, en het leek mij een leuke ervaring om het ook een keer te proberen. Afgelopen zaterdag was het zover, we gingen op zoek naar een overdekt plekje buiten en lieten de pillen bezorgen. 3 witte ap'tjes voor ieder. Rond half 12 - 12 uur namen we de eerste en gingen we rustig wat kletsen. Na 15-20 minuten begon ik me een beetje wazig te voelen. Ik liet het gevoel lekker op me af komen. Vervolgens voelde ik de pil wat harder aanslaan en na een tijdje had ik meer energie als ooit te voren. Ik begon in hoog tempo met een zwevend gevoel rondjes te lopen. Ik voelde me even de sterkste man van de wereld. Ik heb volgens mijn vrienden wel 20 keer gezegd dat ik me nog nooit zo lekker heb gevoeld. En jezus, wat praatte ik snel, dat merkte ik toch nog wel. Een sigaret/joint roken was nog nooit zo lekker, ik rookte binnen een uur een pakje er doorheen. Na twee, drie uur voelde ik hem een beetje afzwakken. Ik nam de volgende pil en ging weer kneiter hard. Ik was ondertussen begonnen met het knuffelen van mijn vrienden. Ik had het wel gezien op deze plek en we belde wat rond of er nog wat andere vrienden buiten waren. En ja hoor, een ander groepje dat ook van de pillen was. MIjn dag kon niet meer stuk, wij daar heen fietsen als een gek wat trouwens ook hemels was. Weet niet of het waar is, maar het leek of we (naar schatting) 3-5 km gefietst hadden binnen 5 minuten. En ik bleef maar zeggen 'oh wat is dit lekker zeg'. Aangekomen bij de andere groep vroeg ik een vriend meteen om te gaan rennen. En hard dat ik ging, dat beeld dat ik toen voor mijn ogen had, onbeschrijfelijk. Gelukkig werd ik tegen gehouden door een nuchtere vriend, die mij vertelde dat zoveel rennen niet goed was voor mijn hart. Handig, het bijzijn van een nuchter persoon. Vervolgens zijn we ergens op het gras gaan zitten en rustig een jointje gerookt. Het was inmiddels 4 uur denk ik. We besloten de laatste pil te nemen. Ik had het weer gezien op het gras en stelde voor een stuk te gaan lopen. 3 vrienden stemde in, de rest bleef zitten. We liepen naar een lantaarnpaal en gingen rondom de paal zitten om vervolgens ons emotioneel uit te drukken. We vertelde de zieligste verhalen tegen de lantaarnpaal. Na een uurtje gingen we weer terug naar de groep. Het was inmiddels licht, waardoor ik veel sneller uit mijn space ging. Ik voelde momenten dat ik normaal functioneerde, en kon de space zo gezegd onder controle houden. Ik voelde dat ik (als ik wou) de space van me af kon zetten om vervolgens nuchter te worden. Ik heb het gevoel gewoon weer op me af laten komen en bleef zo toch aardig in m'n space. Rond een uur of 11 voelde ik me weer redelijk mezelf. Om 12 uur naar huis gegaan, lekker in bad geweest en vervolgens heel de middag geslapen. Mijn eerste XTC ervaring was top! Alhoewel ik de volgende keer voor wat sterkere pillen ga, of is het normaal dat je op het moment van je space nog wel aardig weet wat je doet?"
"Ik heb het inderdaad beleefd als een uiterst goede ervaring. Hoeveel tijd moet ik tussen de volgende keer laten om hetzelfde effect te evenaren? Ik weet dat in elke pil een andere hoeveelheid MDMA zit, maar toch. Is hier een schatting van te geven?"
"Sorry voor de late reactie, maar ik leef nog! Om c.a. 22:00 begonnen met een hele. Wat jointjes erbij geramt maar na een uur nog helemaal geen effect. De anderen waren inmiddels al goed wazig aan het doen en ik besloot om nog een hele bij te pakken. Vervolgens naar buiten gegaan om een schommel op te zoeken en hier 5 minuten met mijn ogen dicht op gezeten. Meteen voelde ik de MDMA aanslaan. Ik besloot om weer terug te gaan naar het hotel waar mijn vrienden inmiddels behoorlijk aan het zweten waren. Ik ging op bed liggen en voelde wat ik al een paar keer eerder had gevoeld. Het lekkere, rustige MDMA gevoel was weer aanwezig en ik hield zoals gewoonlijk mijn ogen voortdurend dicht. Omdat het al lang geleden was en we dit keer écht hard wouden gaan, viel deze pil toch een beetje tegen. We werden er nauwelijks actiever van, waar we zo hard op gehoopt hadden. Al met al een gezellig nachtje gehad en de volgende dag niet brak geweest. De volgende keer laat ik mijn pillen toch eerst testen, want alleen het MDMA gevoel vind ik niet erg leuk meer."
"bersenka zei: Ik word juist heel erg misselijk van het slikken van de pil zelf. Had hier eerder nooit last van maar kijk er nu heel erg tegen op om het ding door te slikken. Heeft iemand nog tips? Klik om te vergroten... Wellicht eens proberen om de pil op te lossen in water? Een vriend uit mijn vriendengroep krijgt die dingen ook niet doorgeslikt en lost ze ook altijd eerst op in water."
"Hoihoi, Tijdens ons gebruik van XTC gaan wij altijd naar een rustig plekje om lekker te spacen. Dat bevalt nog redelijk goed, echter zaten we er over te denken om wat leuks te gaan doen tijdens onze trip. Op het moment van onze trip is het altijd nacht, en we willen iets gezamelijks doen zonder onder de mensen te hoeven komen (uitgaan etc.). Hebben jullie leuke tips? Waar kunnen wij ons extra mee vermaken tijdens onze trip?"
"pillen, klinkers"
"Hoi, Na een helse zoektocht op internet heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Hoe lang zijn truffels aantoonbaar in je urine? Zijn ze wel aantoonbaar? Ik kan er niets over vinden alleen dat de aantoonbaarheid niet hetzelfde is als paddo's."
"Hoihoi, Wij hebben gisteren via een vertrouwd persoon 9 witte smileys met een hele kleine hoeveelheid oranje spikkels erop. Ze hebben een redelijk sterke geur en ze proeven ietswat bitter. Heb ze 10 seconden op de tong gelegd en niet echt een heet gevoel, slechts een heel klein beetje. We willen ze vanavond gaan gebruiken maar zijn lichtelijk geschokt door hetgeen wat we op internet hebben gelezen. Daar lezen wij namelijk dat veel witte smileys (zogenoemd de neppe) in plaats van MDMA, mCPP bevatten. Ik meteen een berichtje gestuurd naar het persoon maar die wist er verder ook niks van. Hij had ze al een keer geprobeerd en daar waren ze goed in de smaak gevallen. Ondanks deze geruststelling maken wij ons toch zorgen. Zijn er nog meer manieren om erachter te komen dat het gaat om mCPP troep? We beginnen sowieso met een halfje, voor de zekerheid."
"Ze lijken in ieder geval enorm op deze: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5188 Testen hebben we geen tijd meer voor, we hebben al een kamer in een hotel geboekt etc. Anders maar gewoon proberen, beginnen met een halfje ofzo."
"Bedankt, ik laat het morgen wel weten"