Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi , je bedoeld of ik besef dat ik hem niet kan helpen of dat er gewoon weg niks is, wat er gedaan kan worden? gewoon afwachten? ik besef heel goed dat het gewoon afgelopen is , het doet me oveel pijn"
"Hallo allemaal Mijn partner is bezig metr afkicken we hebben al eerder pogingen gedaan maar helaas is hij steeds weer vervallen ! Ik wil heb goed helpen en steunen zodat het hem dit keer lukken zal hij is positief daar ligt het niet aan .. Ik heb ergens gelezen dat je een tien stappen plan moet maken eerst de 5 belangrijkste stappen die je moet doen en daarna de 5 laatste stappen maar kan nergens vinden welke stappen dit dan moeten wezen heb zo wel wat ideetjes maar wil het wel goed hebben zodat hij deze stappen voor zich zelf op papier heeft en op die manier alle stappen kan doorlopen , ik hoop via deze weg wat steun ervaringen te vinden en te delen ! Het is als partner fam. Van iemand die verslaafd is /gaat stoppen niet minder moeilijk als niet verslaafde dus kunnen ook wij best wat advies steun gebruiken ben blij dat er zo forum is zoals deze .."
"hoi hoi bedankt voor de reaktie ik heb even gekeken op de website die je mij gaf.. je hebt goed gespiekt dacht huh??? haha je hebt inderdaad gelijk dat je je machteloos voeld en het vaak een strijd is waar je het toch never van zal winnen dit hebben we vaak gehad deze situatie ..het moet idd niet ten kosten van mezelf gaan en heb ik ook duidelijk aangegeven dat dit echt de laatste poging is omdat het wel ten koste van mezelf ging en ik behoorlijk op raakte! hulp krijgt hij echter al van verslavings zorg maar weet niet hoe deze mensen zijn opgeleid maar iets er aan hebben nee ...ik blijf er wel vertrouwen in houden maar het laatste half jaar is er behoorlijk veel gelogen en ben ik op dat vlak wel erg mijn vertrouwen verloren ..je moet sterk in je schoenen staan tegen de prikkelbare buien kunnen het klagen en de depressieve klachten en zijn oververmoeidheid en wisselvallende stemmingen dit is soms erg pittig en ben vaak bang voor ruzie omdat hij dan weg vlucht soms denk ik dat hij dit doet zodat hij een rede heeft weg te lopen en een uitvlucht heeft om naar de drugs te grijpen dit is ook elke keer mijn angst en dat is niet goed.. ik heb er dus tot zover vertrouwen in als hij in huis is gaat het goed buiten de deur valt hij terug omdat hij zijn wereld nog niet heeft uitgezwaait en dit vind ik wel erg moeilijk.."
"Even een update... Het gaat om. Een speedverslaving hij beweerd er vanaf te willen hij komt zelf met allemaal voorstellen ik kap de drugs wereld af vanavond ik doe dit en dat geef me nog een kans als het dit keer weer niet lukt dan ga ik naar een kliniek ruim 2 jr heb ik hem gesteund bijgestaan want had eerder naast zijn speed verslaving ook een heroine en vallium verslaving heroine is hij in een kEer mee gestopt dit lukte hem omdat hij de speed nog had die hem er wel boven op hielp .. Valliums had hij elke keer terug vallen en gedroeg zich dan als een waus zijn lichaam kreeg er steeds meer moeite mee die combi vallium plus speed en is hij uiteindelijk mee gestopt hij blowt hij zuipt gebruikt speed en heeft ook vele male ghb gebruikt wat daar allemaal achter weg kwam zal ik me maar dit over uitlaten hier heb ik zelf ook vreselijk verdriet van z heb hem.altijd gesteund en bij gestaan nooit laten barsten ondanks dat hij me vaak respwctloos en gevoelloos behandelde agressie noem maar op bleef altijd hoop houden maar alles liep elke keer weer uit op verdriet pijn en teleurstellingen ! Ben bedrogen voorgelogen gekwetst en is mijn hele zelfvertrouwen naar beneden gehaald en vertrouwen heb ik in niemand nog ! Ik was een sterke vrouw maar ben nu een wrak ! Vorige wk smeekte hij me om nog een kans ik ben duidelijk geweest en hij zou zich zelf bewijzen dit heeft hij zo vaak beweerd maar ondanks alles hou ik ontzettend veel van hem als hij niet gebruikt is er niks aan de hand ! Vervolgens een wk later meneer alleen maar op bed heeft gelegen chaggerijnig loopt te zeiken en te zeuren wat ik voor lief nam want heb er begrip voor ! Altijd klagen niks is goed blah blah toont verder geen enkele inzet en bedonderd binnen 1 dag alweer de hele bende zijn ma komt op de koffie en meneer grijpt gelijk weer naar de speed na terug valletje ken gebeuren vervolgens gaat hij vandaag eten bij zijn moeder vanaf 4 uur pleite daarvoor ook al vanaf :alf 1 tot. 2 uur pleite meneer is opeens niet meer vermoied terwijl hij zijn nest amper is uitgeweest wist ik vandaag alweer hoe laat het was zoals het elke keer gaat als hij bij ma in de buurt komt heeft hij speed nodig en zuipt zich daar helemaal klem ! Ik zeg hem dat ik het fijn zou vinden. Als hij eerlijk zou zijn want noemaal is hij nooit van 4 tot 8 bij ze moeder en ik zag direct dat hij onder invloed was vervolgens zegt hij zal je zo laten zien wat ik vanavond gedaan heb en gaat pleite nou inmiddels uren laten nog niet terug maar wel een smsje dat hij zijn hyves en msn wel ff verwijderd en als ik nog denk dat hij gebruikt heeft hij helemaal niet meer komt lekker afschuiven ik weet wel genoeg waarop ik gereageerd heb enou moest je daarom pleite om hyves en msn te verwijderen wat wou je daar. Nu mee bereiken dan ? Niks meer gehoord maar had voor mezelf als een streep gezet dat dit de laatste keer zou zijn terug val kan maar de manier van liegen bedonderen elke keer valse beloftes zielige praatjes over zelf moord profiteren en pleite gaan als hij zelf geld heeft en dan weer smeken. En beven als de centen op zijn daar word ik honds beroert van ik geloof er niet meer in en ben er goed klaar mee ! Als iemand echt wil dat doet hij er wat voor en heb je er ook echt alles voor over helemaal in zijn situatie als hij zo door gaat dan ligt hij binnen kort ergens dood en dit is geen grapje zijn lichaam is er slecht Aan toe hij wil een leven maar ook dit geloof ik niet meer als je zo met de neus op de feiten gedrukt word en je beseft dat als je niet stopt dood gaat en snel ook dqn heb je er alles voor over om dit te voorkomen. Het doet me verdriet maar ik weet dat ik alles gedaan heb en heb geprobeerd alleen hij wil niet beter ik zal het loslaten en verder met mijn eigen leven al hou ik nog zoveel van hem dit gaat anders ten koste van alles wat ik nog heb en uiteindelijk is mijn leven naar de klote en zijn leven nog precies het zelfde en dit besef ik mij maar al te goed ... Ik kan niet begrijpen dat hij zo ver ging en zo met mij om kon gaan terwijl ik hem nog nooit wat heb misdaan ik zou zo niet eens om kunnen gaan met een persoon al zou ik die gruwelijk haten ! Respwct. Voor de gene die het wel zijn gelukt en hun verslaving hebben verslagen en de duivel in hun hoofd konden overwinnen en respect voor de menwen die ze konden bijstaan zodat ze dit doel konden bereiken er zijn zoveel die er alleen voor staan en door die troep niks of niemand meer hebben die dit zo graag zouden willen die zo vechten voor een bestaan en hem werd het in de schoot geworpen maar misbruikte alles alleen maar vreselijk maar waar !"
"Speed en slapeloosheid, wat helpt? geen speed gebruiken"
"Hallo allemaal, als nabestaande van iemand die verslaafd is of van iemand die verslaafd is geweest weet je maar al te goed hoe sterk de duivel is die in de persoon zit die verslaafd is .. Alles gaat kapot lichaam geest sociale leven schulden problemen ruzie's met familie leden teleurstellingen pijn verdriet grote schade allemaal door die rot bende ..toch schuilt er in de persoon met de verslaving een andere kant de kant waar je van houd iemand met een hart van goud je doet alles om te helpen maar mergelt je zelf er helemaal mee uit want uiteindelijk help je niet je liefde maar de duivel die in hem schuilt .. Met de rug tegen de muur machteloos de ene kant geeft om je de andere kant heeft je nodig om zijn verslaving te onderhouden en voel jij je misbruikt en gebruikt , daardoor raak je helemaal in de war en ben je letterlijk de kluts kwijt want als een niet verslaafde is het iets wat je zo moeilijk begrijpt .. de leugens en manipulaties de hoop die je steeds gegeven word alle beloftes waar niet een van waar gemaakt word heeft je totaal afgebroken en is in je leven niets meer zoals het was terwijl de verslaafde nog steeds het leven lijd zoals die had ook al heb jij zoveel gegeven of gedaan liefde is loslaten maar waarom is dit dan zo fucking moeilijk want ik maak me zorgen en ik heb angst want ik weet het hij wil het echt zo graag maar het is die duivel die de macht steeds weer heeft .. maar ik weet dat het niet lang duren zal als hij zo door blijft gaan en ik kan hem niet helpen maar daarom doet het niet minder pijn nu hij er niet meer is maak ik me constand zorgen omdat hij een gevaar voor eigen leven is .. want mijn gevoel zegt dat het vandaag morgen over is .... misschien dat iemand me hier gerust kan stellen of misschien mijn gevoel kan bevestigen ik word knetter gek hier van .. iemand die al meer als 10 jaar een ernstige speed verlsaving heeft dit waaronder inspuit hart ritme klachten heeft kortademig loopt soms helemaal blauw aan en dan overdrijf ik niet.. heel erg zweten als of er iemand achter hem staat met een planten spuit loopt gewoon van zijn kop af..dikke enkels goud vochtvast ik denk aan uitdroging .. constand last van hoofdpijn altijd moe .. ik maak me er zorgen over het blijft pijn doen al zijn we niet meer samen hoop dat hij het licht zal zien hij is het waard de persoon waar ik van hou hij met een hart van goud.. maar het monster in hem is de gene waar ik bang voor ben de persoon die ik haat !"
"Hoi. Uhmmmm hoe moet ik jou reaktie opvatten ?"
"hey kevin volgens mij ken ik jou denk aan fryslan boppe je ging met een vriendin van mij ???????????"
"Vind het erg jammer ... Dacht dat ik op een forum zat waar mensen serieus hun vragen konden stellen en die van andere konden kan beantwoorden waar jij misschien meer over kan vertellen zo kun je elkaar helpen daar is dit forum toch voor ? Denk dat de reaktie(s) die ik nu gekregen heb komen van mensen die dus niet weten hoe ze moeten reageren op mijn onderwerp en vragen , of misschien word er gedacht dat het een bezigheids forum is waar je maar wat neerzet bij mensen die serieus met een probleem zitten of een vraag hebben en daarom constand terug keren om te kijken of ze al een reaktie hebben omdat ze hier verder ook niet met andere over praten kunnen en dat krijg je dit. !!!"
"Hoi tufnut Ups.... Je hebt er helemaal gelijk in wat stom en dom ! Ik zit ook zo vol dat ik gewoon aan een stuk door blijf typen . Ik zal het straks even verbeteren misschien dat het dan duidelijker is"