Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp ik weet het niet meer wat moet ik doen ?

help ik weet het niet meer wat moet ik doen ?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is verschrikkelijk wat je moet meemaken en heel erg wat je vriend overkomt. Maar op dit moment zijn er drie dingen in je verhaal die ik mis...

Ik mag toch hopen dat je dat zelf nog wel beseft??

Want het antwoord dat je wil horen bestaat echt niet hoor...
n
never-give-upLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi ,
je bedoeld of ik besef dat ik hem niet kan helpen of dat er gewoon weg niks is,
wat er gedaan kan worden?
gewoon afwachten?
ik besef heel goed dat het gewoon afgelopen is ,
het doet me oveel pijn :cry: :cry: :cry: :cry:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verder besproken op MSN.
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#4
stichting coke van jou .. is voor partners van.. ff googlen. succes!! (been there done that )
n
never-give-upLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo allemaal
Het is alweer een tijdje geleden,
dat ik hier gepost heb.
Ik probeerde mijn leven weer wat op te pakken,
en mijn de gene waar ik ondanks alles nog wel van hou,
los te laten.
dit ging prima tot hij contact met me zocht omdat hij in ,
paniek was en vreesde over zijn leven.
niet wist wat hij moest doen en verder ook niemand anders ,
kan bellen . Ik heb hem geholpen ben na de huisarts met hem,
geweest en stuurde ons door naar de cardioloog,
omdat ik alles wat me op was gevallen vertelde heeft de arts ,
met de echo van het hart ook naar de lever gekeken , het hart was goed ,
ze konden niet goed zien of alles goed stroomde , bloed door adere bedoel,
ik daarom wouden ze een infuus prikken en daar vloeistof door laten gaan,
zodat het hierdoor zichtbaar is op de echo.
maar na 2 uren proberen infuus in te brengen zijn ze er mee opgehouden,
zijn adere zijn allemaal naar de klote omdat hij speed spoot.
maar het was ze eigenlijk wel duidelijk mij ook wel ik kon tijdens het mee,
kijken het ook erg goed zien .
Dus na even wachten konden we weer naar de cardioloog , voor de uitslag,
hij vertelde dat na aanleiding van mijn verhaal , naar de lever gekeken hebben,
en deze ernstig verdikt was levercirrose, daarbij zat er een zorgelijke cyste ,
dus hij wou in overleg met de neuroloog hem op nemen.
maar dit wou mijn ex niet hij wilde heel graag kerst en oud nieuw met mij vieren,
hij was al weer ander halve wk bij mij en clean.
dus de arts zei maar je moet niks gebruiken , zelfs apsrine en dergelijke vermijden,
ik zei dat komt wel goed zolang hij bij mij is dan gaat het altijd prima.
Dit is dus ook wel zo , dus in overleg met neuroloog mocht hij mee naar huis ,
en moet hij 16 jan. terug komen dit duurde wel lang maar mocht er iets zijn,
moesten we gelijk aan de bel trekken.
Zeer geschokt naar huis gegaan , maar ook wel blij dat het nou eindelijk eens duidelijk was,
wat hij mankeerde.
Nou alles ging goed tot hij naar de psychiater moest samen met vnn reclasering voor ,z
de uitslag van het onderzoek en kreeg hij medicatie , seroquel.
ik zag de bui al hangen omdat hij een vallium verslaving heeft gehad bij zijn speed verslaving . en wel wist dat hij met dit medicijn weer aan ,
de speed ou gaan..daarbij mag hij niet eens medicatie , maar de psychiater had geegt dat hij alles in goed overleg had ,
gedaan en het geen kwaad kon .
de eerste wk 2x daags 1 en daarna met vnn dosering verhogen nou , dit ging na 2 dagen gelijk mis ,
is weer terug gevallen en is dus pleite en maak ik me verschrikkelijk zorgen,

van de wk is hij nog langs geweest 2 dagen terug gisteren heb ik nog even ,
bij hem gekeken en vanavond kwam ik hem tegen en ag hij er na een dag ,
o slecht uit en is ijn gesteldheid orgenlijk hij is dusdanig o psychisch in ,
de war dat hij gewoon de werkelijkheid niet meer i
ik weet dat hij niet dood wil hij wil leven mazar zijn verslaving heeft hem volledig in de macht,
hij is een gevaar voor eigen leven vandaag kreeg ik een afscheid mail hij ging er een einde aan maken, toen ik hem tegen kwam liep
hij waar in de war midden op de weg en tijdens praten kon ik totaal niet bij hem binnenkomen.ijn buik was door ijn lever al o dik als een skippy bal maar nu nog dikker zijn jas kon niet eens dicht .
Het weet liep hem van de kop af als of het 30 graden was.
maandag moet hij naar het iekenhuis maar ik denk als er niets gedaan word hij dit niet eens haald.
ik hoef hem niet terug , maar ik kan hem niet o laten ik kan hem toch niet dood laten gaan!
maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen, krijg helemaal geen grip op hem , hij is psychisch o in de war .ik maak me echt vreselijk orgen.
ik kan hier over ook bij niemand terecht al die vooroordelen nou die junk doet het toch zelf hij wil toch niet en en.. maar ik weet hij wil wel,
maar onder invloed boeit het hem niet meer zijn hele gevoel raakt weg en door die seroquel,
is hij helemaal het spoor bijster .
ik weet dus echt niet wat ik moet, ik kan hem toch niet o laten, als iemand op straat licht loop je toch ook niet met een boog er om,
heen en laat je die persoon dood gaan? hoop via dee weg wat steun,
begrip en advies te krijgen ik zit er verschrikkelijk mee.
maak me vreselijk zorgen en weet wel hij moet het zelf doen maar hij is echt helemaal de weg kwijt ,het doet me veel verdriet ondanks alles geef ik wel om hem ook al wil ik niet meer met hem verder , wens ik
hem wel een beter leven en als hij nou echt dood wou ,ik weet dat de verslaving hem volledig in de macht heeft hij ,kan elf niet meer denken hoe kan ik dit nou loslaten ik vind het moeilijk !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."