Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil nederhop wie kent goede bands? gr Timo"
"bij de apotheek ik zeg altijd dat ik die voor mijn moeder moet halen omdat ze ziek is gr Timo"