Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-Met melting point bedoel ik het moment dat coke van vast naar vloeibaar gaat. Normaal is dit bij 186 C. Eetlepel op een standaard gelegd en coke in de lepel doen. Vlam eronder en dan met een multimeter waar ook een thermometerfunctie op zit de temperatuur meten. Zodra het vloeibaar wordt het smeltpunt aflezen. -Het bedrag wat ik betaald heb was tegen inkoopsprijs. -En nee, niet slim om zomaar van iemand wat te kopen maar deze persoon verkoopt al langere tijd aan een goeie vriend van me. Deze vriend is nu ook op de hoogte. Wordt vervolgd...[/code][/quote]"
"Hey Donnie, dat dacht ik ook, en daar is het direct op getest. Zat geen mdma of andere trip in. Strange, isn't it......"
"Ja, dan eindelijk de uitslag van het laboratorium: 41 % coke en 44 % fenacitine. Overige bindmiddelen. Die 41 % coke is dus bijna de helft van de 85% van de coka-boeren. De hoeveelheid fenacitine is vrij hoog maar in verhouding tot de coke weer niet. Normaal gesproken komt het laboratorium sampels tegen van 20 % coke. m.a.w. deze coke is nog niet veel versneden. Het gaat dus om de verhouding van de substanties en in dit geval is dat zeer goed. Op de vraag hoe het dan kan dat de huistest niet blauw werd, werd verteld dat dat komt omdat het nooit zo nauwkeurig kan worden getest als in een laboratorium. Fenacitine is in kleine hoeveelheid niet schadelijk. De sample zouden we dus eigenlijk goed moeten versnijden met vitaminepreparaten zoals inositol of creatine. Ik denk nu zelf dat ik een iets teveel genomen heb (van het ''puurtje'')."
"Coke kopen gaat meestal via een ander die het ook weer via iemand heeft gekocht. Ik was op zoek naar coke die niet van de ene verkoper naar de andere verkoper ging voordat het aan mij werd verkocht. Ik heb dus nu, zeker 2, tussenpersonen overgeslagen. Conclusie: Coke blijkt dus wel coke te zijn (41% puur). Fijn weekend"
"Onlangs via via paar grammetjes ''pure'' coke kunnen kopen. Klaargemaakt voor gebruik maar geen coke-effecten gekregen zoals anders. (ik ga al een tijdje mee hahaha). Direct taaie snotneus, geen hoera-effect, geen babbel-de-babbel effect of up-effect. Wel zweethanden, puppillen 1 en al zwart en gedrag naar anderen toe wat ik normaal bij extacy heb. Slapen was no-problem. Maar na 2 dagen gebruik vreselijke last van jeukend tandvlees en haarpijn (nog steeds). Pijn achter m'n oog en opgezet. Twijfelde eigenlijk al meteen omdat het spulletje niet verdoofde en dat het zo makkelijk was om ''puurtje'' te kunnen kopen. Heb thuis test gedaan, red-emetertest en niets blauws te zien en ben zeker niet kleurenblind hahaha. Ook nog ''the old fashion-way'' getest: melting-point 92 graden. Loste niet op in water. Heb zitten googlen maar kan niets vinden en daardoor besloten het te laten testen bij Jellinek. Vrijdag a.s. uitslag. Iemand op dit forum herkent dit????"