Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik weet dat 6-8 weken een normale pauze is tussen twee keer pillen doen. vaak lees ik dan dat mensen bijvoorbeeld 2 of 3 pillen nemen. ikzelf ga op 1 pil al super goed en de twee keer dat ik 1,25 nam (in totaal ongeveer 200 mg) ging ik zelfs iets te hard. samengevat: ik ga bij een kleine hoeveelheid al vrij goed. dat is natuurlijk prettig. maar betekent dit ook dat ik vaker zou kunnen nemen (mits katers uitblijven, zoals ze nu eigenlijk doen)? ik neem immers relatief weinig, dus de schade aan mijn lichaam zou ook minder moeten zijn. bedankt voor het antwoord!"