Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb best lang speed gedaan, maar coke is uiteindelijk beter vind ik zo.. simpelweg omdat t minder chemisch is en je der minder naar de klote van raakt, natuurlijk moet je er niet verslaafd aan raken"
"Ik heb maar een half jaar intensief gebruikt, wel een paar x per week, in combinatie met andere soorten drugs.. dat ging dus op een gegeven moment helemaal mis! was al een paar dagen wakker en na weer een dag doorgespaced te hebbe, ging ik helemaal fout! uren lang hartkloppinge gehad, helemaal panisch enzo echhtt kut kut kut! was met een vriend van me mee naar huis gegaan, en was gewoon echt een paar dagen de weg kwijt, ik voelde me gewoon zwaar kloten! toen ik op een gegeven moment toch wel weer naar huis ging, voelde ik me alsnog, dagen en weken kut, last van soort van paniekaanvallen, rare vage dromen die echt DE HELE NACHT door gaan etc etc. omdat ik me zo vaag voelde, durfde ik op een gegeven moment niet meer naar buiten, en zo heb ik maanden thuis gezeten! echt speed raak ik nooooit maar dan ook nooit meer aan.. t was de lekkerste drugs von ik toen, maar dan ook echt het meest schadelijke wat ik ooit heb gedaan... t gaat nu wel al een stuk beter, maar ben er nogsteeds niet bovenop na een HALF JAAR .. zwaar frustrerend.. dus ik vind dat je beter uit jezelf kan stoppen dan dat je op deze manier erachter komt, dat je nooit meer speed wil gebruiken! iedereen hierzoo: succes (Y) , ik hoop dat t jullie gaat lukken"
"Hellow mensen !! ik gebruik zelf wel eens coke, zo 2 x per maand, maar een vriend van mij gebruikt t elke dag, en veel ook!!! veel mensen zyn ongerust dat hy een overdosis zal krijgen.. en veel mensen hebben dan ook met hem gepraat. Het probleem is alleen dat hy der gewoon totale maling aan heeft. Ik zie hem regelmatig, maar praat dan wel gewoon over normale dingen omdat ik niet wil dat hy straks het gevoel heeft dat ie echt niemand heeft enzo, en iedereen zich tegen hem keert. Toch wil ik hem echt helpen en zit dus echt al een hele tijd te denken: Wat moet je tegen iemand zeggen zie zn eige helemaal doodsnuift elke dag, en die niet wil stoppen ook!? na lang nadenken, ben ik op deze site terechtgekome. ik denk ik maak er een forum over.. de meeste van jullie gebruiken zelf ook, dus daarom vraag ik jullie een beetje bruikbaar advies..? Ciaoo nath xxx"
"oo nee dat heb ik al gehad, ik heb namelijk heel veel coke, speed en xtc gebruik (vooral veel speed) toen kreeg ik augustus een bad trip.. voor die tijd dan mensen zeiden dat ik te veel gebruikte d8 ik ook by me eige van rot lekker op ofzo, ik von het vet, voelde me er goed by en had energy voor 10... maarjah dat ging dus mis, en sinds dien raak ik geen pille of speed meer aan.. en coke was ik wel blijve gebruike, 2 x per week eerst, maar nu maar 2 x in de maand ofzo, misschien wel omdat ik die vriend van me zo lekker naar de tering zie gaan ofzo..ach jah hahah wat een gezeik! xx"
"Nou.. ik krijg ook niet echt veel hulp.. dat zegt allemaal wel genoeg hopeloos dus.. ach jahhh"
"Heey mensen! Goed man al die reacties !! ik heb er zeker wel wat aan gehad, ik heb een heel gesprek gehad met die vriend van me en het heeft zeker wel geholpe.. gewoon een rustig lang gesprek met een drankje erbij, en hy was blij dat ik met m gepraat had en hy had er respect voor enzo nu is ie iig geminderd naar 1 x in de week , in t weekend en dan ook niet meer zo heftig ! ik hoop dat hy t in bedwang kan houden.. frapannn: heftig man, je verhaal, soww hey je hebt een hoop dingen meegemaakt!! sterkte ermee hoor!! bedankt voor alle reacties!!!"
"ja naar de tering zie gaan van de coke ! dat bedoel ik hihi xx"
"zelfdicipline is het belangrijkste.. ik heb t ook best veel gebruikt, je moet gewoon de knop omzetten.. ik haal un gram, maak t niet eens op (wat de meeste mensen wel doen) en kan makkelijk zonder ook lekker wat gaan drinken nu! dan heb ik de rest wat ik over had gewoon thuis liggen en heb ik er ook totaal geen moeite mee het te laten liggen maar het is natuurlijk wel bij iedereen anders, voor 1 is het makkelijk voor de ander moeilijk maar iig succes!!!!"