Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Me eerste post op df lees normaal maar vond dat ik mezelf misschien wel eens nuttig kon maken door me te registreren en antwoord te geven. Overigens gister nog keta geplugged maar viel deze keer erg zwaar. Was de 5e keer dat ik het geplugged heb vorige keren dosissen gepakt tussen de 50 a 75mg, gister dacht ik wel iets verder te kunnen gaan met een dosis van rond te 200mg maar bleek nader hand te veel om van te kunnen genieten voor mij. En voor de rest met kleine dosissen werkt de trip ook maar 1 uur bij mij en die van gister heb ik 2 uur lang op getript en ben uiteindelijk naar bed gegaan was gesloopt."