Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben verslaafd aan speed. Ik zou willdn stoppen want heb na gebruik altijd zoveel afkickverschijnselen. Is het beter om af tebouwen of in een keer volledig te stoppen. Lichamelijk en emotioneel heel veel last."
"Mijn 6de dag zonder speed. Lichamelijk stilletjes aan beter. Wel heel duizelig. Ik wil voor een drugs vrij leven gaan. Ik probeer de kracht te vinden om dit te kunnen verwezenlijken. IK hoop dat het me lukt om samen met mijn zyprexa en trazodone te kunnen stoppen en terug in de realistische wereld te leven. Hoopvol 😜😊😅"
"Ik neem wel zyprexa tegen psychose. Al een paar keer een psychose gedaan. Dank u voor de reactie."