Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu al 2 weken gestopt omdat het niet helpt bij mijn psychische klachten. Je kan erg moeilijke momenten krijgen, je down voelen, heftige emoties, snel boos, etc. Vanochtend voelde ik me zo verdrietig. Het gekke was dat het leek alsof de fijne leuke emoties in de middag ook harder binnen kwamen. Ik zat in de bus en ik genoot zo vreselijk van de zon in mijn gezicht, en zag ganzen duiken in het water om zich te wassen. Plotseling lijkt het alsof je ook weer veel intenser kan genieten van de kleine dingen. Zet door en ga tekenen, wandelen, even internetten, een boek lezen als je je weer beroert voelt."
"Ik zie dat dit topic al lang bestaat. Het blijft een dingetje zeg maar. Ik ben een beetje per ongeluk gestopt. Ik heb last van angsten en blow voor het slapen gaan om dingen weer te vergeten. Elke dag, 20 jaar lang! Het versterkt ook erg mijn angst gevoelens. Nu heb ik een muizenplaag in huis en daar word ik vet paranoia van. Nu durf ik niet te blowen. Ik lig al 2 uur te draaien en besefte me ineens dat ik een week niet gerookt heb en waarom ik zo raar slaap. Niet eens door de muizen. En ik word sneller kwaad om de kleinste dingen. Ook een verschijnsel. Ben wel bang voor alle dingen die weer terug komen, maar je hebt wel weer het gevoel dat je leeft. Een paar uur terug besefte ik me wat voor stom idee het was, om eentje te draaien, om makkelijker verder te kunnen slapen. Het is goed te beseffen dat anderen dit ook doormaken, en de behoefte het van je af te schrijven. Je herkent zoveel wat de ander vertelt, en ziet ook de valkuilen waar je zelf zo vaak in bent gestapt. De tranen schieten me nu plots in mijn ogen, huilen is iets wat ik jaren niet meer oprecht heb gedaan. Je word zo afgevlakt... Verslaving is het kutste wat er is en ik wil dit nooit weer..."