Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gast serieus, koop gewoon bij de action een weegschaal!. Wat ik altijd doe: Na de oogst weeg ik ze nat (200gr). en leg dit in groepjes van rond de 30 gram. Als ze droog zijn flikker is elk gedroogde groepje in een zakje en weet ik dat dat porties zijn. Stel ik wil echt een goede trip dan neem ik 1,5 portie. (dit is meestal echt te hard) komt dus zelden voor. maar ga niet zomaar uit losse hand wat naar binnen werken. Zo weet je nooit welke dosis bij je past. Bij paddo's draait het om de voorbereiding!!!"